خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر خبر داد

کمک 60 میلیون ریالی خیر ملایری برای خرید مسکن مددجویان

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از کمک 60 میلیون ریالی یکی از خیرین ملایری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۶۷۱۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: یکی از نیکوکاران ملایری مبلغ 60 میلیون ریال بابت کمک هزینه خرید مسکن یک خانواده بی سرپرست که دارای 3 فرزند یتیم است، کمک کرد.

وی افزود: این فرد خیر و نیکوکار در راستای خدمت به محرومین ماهیانه 30 میلیون ریال به حساب 13 خانواده بی سرپرست روستایی واریز می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر بیان داشت: در سال گذشته نیز این فرد نیکوکار، مبلغ 300 میلیون ریال برای ساخت سه مسکن در ملایر، سامن و روستای دره میانه برای خانواده های محروم و نیازمند تحت حمایت این نهاد مساعدت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک به فقرا و محرومین از وظایف انسانی است که هر کس به اندازه توان خویش باید به محرومین و نیازمندان رسیدگی کرده و از آنان دستگیری کند.

کولیوند ضمـن تشکـر از مساعدت‌های انجام شده در این زمینه توسط خیرین، حامیان ایتام و نیکوکاران، از آحاد مـردم نیک‌اندیش و قشرهای مختلف مردم درخواست کرد به منظور تامین جهیزیه زوج‌های پشت نوبت، مشکلات مسکن، معیشتی و تحصیلی خانواده‌های محروم و نیازمند مساعدت‌ها و هدایای خود را به این نهاد مقدس در استان همدان و شهرستان‌های تابعه تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات