خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان

پرداخت 13 میلیارد و 500 میلیون ریال بن سوء تغذیه کودکان در همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از پرداخت 13 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت بن سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال توسط کمیته امداد استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۴۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان تعداد 2 هزار و 500 سبد غذایی در هر ماه بابت بن سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال با اعتبار بالغ بر 13 میلیارد و 500 میلیون ریال توزیع شده است.

وی افزود: به منظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال که به علت عدم رشد جسمانی دچار سوء تغذیه شده اند با همکاری شبکه بهداشت 2 هزار و 500 سبد غذایی به ارزش 600 هزار ریال بین کودکان نیازمند دارای سوء تغذیه توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه توزیع این اقلام در راستای تامین مایحتاج کودکان محروم و مبتلا به سوء تغذیه است، گفت: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند به منظور رفع سوء تغذیه کودکان که به دلیل فقر اقتصادی دچار این عارضه و بیماری شده‌اند اقدام به توزیع سبد غذایی می‌کند.

وی یکی از اهداف مهم توزیع سبد غذایی در بین نیازمندان با مشارکت خیرین و عموم مردم را ایجاد ارتباط عمیق بین نیازمندان و ثروتمندان عنوان کرد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت از خیرین نیکوکار برای مشارکت در کمک رسانی به خانواده‌های بیمار تحت حمایت این نهاد یادآور شد: حدود 450 نفر از مددجویان تحت حمایت مبتلا به بيماري‌هاي تالاسمی، سرطان، هموفیلی، کلیوی و MS هستند که به دلیل فقر مالی و بالا بودن هزینه‌های درمان، قادر به تامین مخارج بیماری خود نیستند.

وی ادامه داد: در حالی که کمیته امداد بخشی از نیازهای این بیماران را پرداخت می کند ولي با توجه به هزينه هاي بالاي درمان، پرداخت همين مقدار هم براي اين خانواده ها مشکل است و حتي برخي از آن ها از ادامه درمان باز مي‌مانند.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان تاکید کرد: کمیته امداد آماده جذب و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران برای تسریع درمان بیماران صعب العلاج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات