خبرهای داغ:
مدير کمیته امداد شهرستان رزن خبر داد

پرداخت 260 میلیون ریال برای تامین پوشاک دانش‌آموزان بی‌بضاعت در رزن

مدير کمیته امداد شهرستان رزن با بیان اینکه 560 دانش‌آموز بی‌بضاعت و نیازمند زیر پوشش این نهاد است، گفت: 260 میلیون ریال بابت تامین پوشاک دانش آموزان بی بضاعت شهرستان رزن پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۶۱۸۱۰۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدعباس هاشمی در نشستی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن و کارشناس انجمن اولیاء در راستای برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به دانش آموزان بی بضاعت اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان رزن 560 دانش‌آموز بی‌بضاعت و نیازمند را تحت پوشش دارد.

وی با اشاره به پرداخت 260 میلیون ریال بابت تأمین پوشاک دانش‌آموزان زیرپوشش عنوان کرد: خدماتی از قبیل کمک هزینه تقویت بنیه تحصیلی، هزینه ایاب و ذهاب، هزینه خوابگاه، کمک هزینه آمادگی کنکور و... در طول سال به دانش‌آموزان نیازمند پرداخت می‌شود.

وی یکی از مهمترین بخش فعالیت‌های فرهنگی را سرکشی از مدارس و بررسی وضعیت تحصیلی و مشکلات دانش‌آموزان عنوان کرد و با اشاره به بحث احسان دانش‌آموزی و جشن عاطفه‌ها خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولین در زمینه فرهنگی و مشارکت‌های مردمی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن نیز تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، آموزش و پرورش آمادگی هرگونه همکاری در امور دانش آموزی و مشارکت‌های مردمی را دارد .

بختیاری رسیدگی به امور دانش‌آموزان بی‌بضاعت را یکی از مقدس‌ترین کارهای امداد عنوان کرد و افزود: دستگیری از یک دانش‌آموز تا رساندن او به جایگاهی که به عنوان یک فرد تاثیرگذار در جامعه اسلامی باشد به طور قطع در نزد خداوند اجر و پاداش عظیمی دارد.

وی تاکید کرد: مردم نوعدوست، خیّرین و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در راستای کمک‌رسانی به محرومین و نیازمندان به ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت به کمیته امداد امام خمینی (ره) که یکی از نهدهای مقدس انقلابی است، تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات