خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از کمک 60 میلیون ریالی یکی از خیرین ملایری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۶۷۱۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: یکی از نیکوکاران ملایری مبلغ 60 میلیون ریال بابت کمک هزینه خرید مسکن یک خانواده بی سرپرست که دارای 3 فرزند یتیم است، کمک کرد.

وی افزود: این فرد خیر و نیکوکار در راستای خدمت به محرومین ماهیانه 30 میلیون ریال به حساب 13 خانواده بی سرپرست روستایی واریز می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر بیان داشت: در سال گذشته نیز این فرد نیکوکار، مبلغ 300 میلیون ریال برای ساخت سه مسکن در ملایر، سامن و روستای دره میانه برای خانواده های محروم و نیازمند تحت حمایت این نهاد مساعدت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک به فقرا و محرومین از وظایف انسانی است که هر کس به اندازه توان خویش باید به محرومین و نیازمندان رسیدگی کرده و از آنان دستگیری کند.

کولیوند ضمـن تشکـر از مساعدت‌های انجام شده در این زمینه توسط خیرین، حامیان ایتام و نیکوکاران، از آحاد مـردم نیک‌اندیش و قشرهای مختلف مردم درخواست کرد به منظور تامین جهیزیه زوج‌های پشت نوبت، مشکلات مسکن، معیشتی و تحصیلی خانواده‌های محروم و نیازمند مساعدت‌ها و هدایای خود را به این نهاد مقدس در استان همدان و شهرستان‌های تابعه تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات