رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان همدان از بهره‌مندی 821 خانواده از خدمات مشاوره و حقوقی رایگان کمیته امداد استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۱۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 821 خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از خدمات مشاوره و حقوقی کمیته امداد به صورت رایگان بهره‌مند شده‌اند .

وی افزود: زنان سرپرست خانوار، زنان دارای سرپرست زندانی، نوعروسان تحت حمایت، زوج‌های جوان دارای اختلاف و ... از گروه‌های هدف جهت ارائه مشاوره های حقوقی هستند.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان همدان بیان داشت: در سال جاری با کمک 400 میلیون ریالی خیرین و نیکوکاران ، تعداد 7 نفر از زندانیان سرپرست خانوار که جرائم غیر عمد داشته‌اند آزاد شده‌اند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد با توجه به اهداف و برنامه‌های طراحی شده تلاش گسترده‌ای را برای پیگیری کارهای حقوقی و مشاوره مددجویان انجام داده که در این زمینه به نتایج خوبی نیز دست پیدا کرده است.

مرادی بیان داشت: خانواده‌ها به دلایل مختلف اعم از طلاق، اعتیاد و ... تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند که در برخی از موارد با ارائه یک مشاوره حقوقی ساده می‌توان فرد را به مسیر اصلی زندگی خود برگرداند.

وی تصریح کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 446 مورد مکاتبات با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای مشکلات حقوقی مددجویان تحت حمایت این نهاد انجام شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات