خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد خبر داد

پرداخت 12 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان اسدآباد

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد از پرداخت 12 میلیارد ریال برای اجرای طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۴۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

محمد نوشادی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تاکنون 276 شغل با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد ریال در قالب طرح‌های کارانگیزی، خودکفایی و توان‌افزایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسدآباد ایجاد شده است.

وی از پرداخت 6 میلیارد ریال حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مشترکین طرح‌های اشتغال و خودکفایی خبر داد و افزود: با عنایت ویژه‌ای که دولت به بخش مسکن شهری و روستایی دارد، مصمم هستیم تا پایان سال جاری بیش از 70 خانواده را صاحب سر پناه کنیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد با بیان اینکه واگذاری تسهیلات به خانوارهایی که سعی در خوداشتغالی دارند همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: باید در راستای کاهش تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد، نسبت به ایجاد اشتغال برای مددجویان گام‌های موثری برداشته شود.

وی اظهار داشت: قالیبافی، دامداری، مرغداری، پرورش قارچ، خیاطی، آرایشگریو واحدهای تولیدی و از جمله مواردی است که در این زمینه‌ها وام‌های خوداشتغالی اعطا شده است.

نوشادی‌مقدم بیان داشت: رکن اصلی توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، اشتغال است و مهم‌ترین مسئولیت کمیته امداد در بخش خوداتکایی مددجویان، ایجاد اشتغال برای آنها است.
وی افزود: کمیته امداد در زمینه‌های مختلفی همچون مسکن، جهیزیه، آموزش، بیمه اجتماعی و سایر بخش‌ها به طور همزمان به جامعه هدف خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات