خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

سردار علی ملک شاهکوهی و حجت الاسلام والمسلمین ایمانی فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان در حادثه هوایی پیام تسلیت صادر کردند.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۸۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹

پیام تسلیت فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی و حجت الاسلام والمسلمین ایمانی فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان در حادثه هوایی پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنا

پابان مأموریت مردان خدا شهادت است.              

إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّة.      

گریه امان نمی دهد و قلم، ناتوان از نوشتن است که در غم و اندوه ناباورانهٔ انسانی مجاهد، ساداتی وارسته، خدمتگزاری صدیق، یاورمحرومان، ابوذر زمان، سلالهٔ امامت، خلاصهٔ ولایت، خادم جمهور، خادم الرضا(ع) و خادم الشهدا واژگانی را بنگارد. .

اینجانبان به عنوان فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینواعروج رییس‌جمهور مردمی و مجاهد، شهید آیت الله رییسی را به پیشگاه منجی عالم بشریت امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت مقاوم و فهیم ایران تسلیت عرض می نماییم.ایشان یار شفیق سردار سلیمانی بوده که امروز، جمع ِ بهشتی شان تکمیل می گردد با شهادت  امام جمعهٔ محبوب و مردمی تبریز آیت الله آل هاشم و نیز وزیر خدوم و دیپلمات ولایی آقای دکتر امیرعبداللهیان که حقیقتاً ایران اسلامی را به مصیبتی عظیم و خسرانی جبران ناپذیر مبتلا نموده است. دولت کرامت، برکت، خدمت و غنیمت که آغازینش از ولادت باسعادت امام علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)در سال ١۴٠٠ شمسی  بوده و کارنامهٔ پربار اخلاص و جهاد و شرافتش در همین روز میلاد امام رئوف، ثامن الحجج(علیه السلام) تأیید و به نهایتِ سعادت رسیده است.

ما معتقدیم سکاندار سفینهٔ انقلاب، وجود مبارک حضرت آیت الله الامام  خامنه ای (مدظله‌العالی) داغدارترین شخصیت در این فاجعهٔ بزرگ است اما سعادت حاصل از این شهادتها و سربلندی این نظام مقدس موجبات سکینه و طمأنینه را در امام امت و ملت شهیدپرور این میهن اسلامی به ثمر می نشاند. جمهوری اسلامی ایران از اوان شکل گیری خود تاکنون، فجایع.،فِتَن و مشاهد بسیارعمیقی را تجربه کرده، که الحمدلله با رهبری داهیانه و حکیمانهٔ امامین انقلاب از تمام آنها با صلابت و سلامت عبور نموده است.شهادت استاندار ولایی و سردار سیدمهدی موسوی و خلبانهای شهیدِ این سانحه هم بیش از پیش به اثبات رسانید که درِ باغ شهادت بازِ باز است و ظهور حضرت ولیعصر(عج) با شهادت این سربازان و پاسداران ولایت، نزدیک است ان شاءالله

«الهي رِضاً بِقَضائِكَ و تَسْليماً لِامْرِكَ وَ لا مَعْبودَ سِواكَ يا غِياثَ الْمُستَغيثين»

سردار علی ملک شاهکوهی و حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار