خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش:

هدف از تشکیل خانواده از نگاه اسلام و قرآن رسیدن به آرامش است/تشکیل خانواده بر اساس طراحی حکیمانه خداست

حجت الاسلام رضائی گفت: فرزندآوری علاوه بر اینکه باعث شکوفایی کانون زندگی می شود ؛ بلکه پس از بچه دارشدن، زندگی دارای معنای حقیقی می‌شود
کد خبر: ۹۶۰۰۲۰۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

هدف از تشکیل خانواده از نگاه اسلام و قرآن رسیدن به آرامش است/تشکیل خانواده بر اساس طراحی حکیمانه خداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام رضائی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش در کارگاه سبک زندگی اسلامی در جمع کارکنان ناحیه گفت : هدف از تشکیل خانواده از نگاه اسلام و قرآن رسیدن به آرامش است.

وی اظهار داشت: در آیه 21 سوره روم، اهمیت خانواده را در سه بخش می‌توان خلاصه نمود: نکته اول زوجیت یکی از آیات و نشانه‌های الهی است نکته دوم خداوند بین زوج‌ها مودت و رحمت قرار می‌دهد و نکته سوم این آیات و نشانه‌ها برای کسانی قابل فهم است که اهل تفکر و تدبر باشند.

رضایی تصریح کرد: زوجیّت آیتی الهی است و تشکیل خانواده بر اساس طرّاحی حکیمانه خدا است و کسی که این مسأله را به انجام برساند و در تشکیل خانواده اهتمام بورزد در خطّ حکمت الهی حرکت کرده و کار بسیار ارزشمندی را انجام داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش عنوان کرد: یکی از وظایف و تکالیف هر زوجی در طول زندگی مشترک، این است که نسلی خوب را به وجود بیاورند و تربیت کنند،لازمه و مقدمه آن فرزندآوری است.

وی اذعان داشت: وجود فرزندان در خانواده آثار و فواید جسمانی ، روحی و روانی فراوانی برای والدین به دنبال دارد. خانواده‌هایی که صاحب فرزندند، بیش از خانواده‌های بدون فرزند از زندگی لذت می‌برند و احساس خوشبختی بیشتری می‌کنند.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندآوری علاوه بر اینکه باعث شکوفایی کانون زندگی می شود ؛ بلکه پس از بچه دارشدن، زندگی دارای معنای حقیقی می‌شود و خانه به وسیله فرزند، پُر از خنده و نشاط می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار