خبرهای داغ:
مسئول اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا:

راهیان نور بستر مناسب برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت/اعزام 2500 گلستانی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

سرهنگ پاسدار سیداحمد سادات حسینی گفت: راهیان نور بستر مناسبی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان است و در همین راستا راهیان نور امسال با بازدید از منطقه عملیاتی بازی دراز در کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۷۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

راهیان نور بستر مناسب برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت/اعزام 2500 گلستانی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

سرهنگ پاسدار سید احمد سادات حسینی مسئول اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت آغاز اعزام کاروانهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور گفت: راهیان نور بستر مناسبی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان است و در همین راستا راهیان نور امسال با بازدید از منطقه عملیاتی بازی دراز در کرمانشاه آغاز شد.

وی افزود: کاروانهای راهیان نور  استان گلستان به استعداد 4 دستگاه اتوبوس و 150 نفر در این برنامه فرهنگی شرکت کردند.

سادات حسینی اظهار داشت: امسال تا کنون تعداد 450 نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس ، جنوب، دریایی بوشهر، ایلام ، کردستان و کرمانشاه اعزام شده اند و پیش بینی می شود تعدا 1000 نفر از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب بازدید نمایند.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه نینوا تصریح کرد: در بحث راهیان پیشرفت نیز در کنار راهیان نور از یکی از مظاهر پیشرفت نطام و انقلاب نیز بازدید بعمل خواهند آورد.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) نیز تعداد 2500 نفر از استان گلستان به مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار