بین سپاه و ائمه جمعه رابطه ناگسستنی است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بین مجموعه سپاه و ائمه جمعه و جماعات یک رابطه ناگسستنی برقرار است که این از بَعد پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و همچنان ساری و جاری است.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۰۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹

بین سپاه و ائمه جمعه رابطه ناگسستنی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام شنبه شب به همراه فرمانده سپاه شهرستان دیّر با امام جمعه دیّر دیدار و گفتگو کرد.

 

سردار رزمجو در این دیدار گفت: بین مجموعه سپاه و ائمه جمعه و جماعات یک رابطه ناگسستنی برقرار است که این، از بَعد پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و همچنان ساری و جاری است.

 

رزمجو ادامه داد: بارها در امورات با ابعاد و عرصه‌های مختلف در شهرستان به صورت بهترین وجه و آسان ترین روش حل و فصل میشود و لذا ما می‌بینیم که پیشرفت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی در عرصه‌های مختلف با محوریت شما امام جمعه دیّر، به وجود آمده، مخصوصا معنویتی که در شهرستان برقرار است.

 

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر اظهار داشت: ما سپاه را هیچ وقت جدا از مجموعه خود ندیدم و در برخی موارد سپاه را برتر از خودمان می‌بینیم.

 

وی افزود: معنویت و صداقتی که در سپاه وجود دارد و اقتداری که در عملیات وعده صادق دیده شد باعث افتخار و سربلندی ما است.

 

در پایان این دیدار فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اهدا لوح یادبود از زحمات و تلاش‌های امام جمعه دیّر تقدیر کرد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات