خبرهای داغ:
همرزم شهید سلیمانی:

آخرین سنگر دفاع از ولایت حضور در همین یادواره شهداست/صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونسیتی شنیده می‌شود

سردار عبدالفتاح اهوازیان گفت: آخرین سنگر دفاع از ولایت حضور در همین یادواره شهداست سه سال و اندی از شهادت حاج قاسم سلیمانی گذشت اما مکتب شهید سلیمانی در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه غریب مانده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۹۱۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

آخرین سنگر دفاع از ولایت حضور در همین یادواره شهداست/صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونسیتی شنیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اجتماع بزرگ الی بیت‌المقدس و چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: کسانی که امروز یک تنه کار فرهنگی می‌کنند و در سنگر اقتصادی برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسند شایسته قدردانی هستند.

وی اظهار داشت: باید از پلیس که امروز در میدان مین قرار گرفته و در سنگر عفاف و حجاب جوانمردانه پای کار است حمایت کنیم و دستشان را ببوسیم.

اهوازیان تصریح کرد: عده‌ای امروز در امنیت مرزهای سرزمینی و مرزهای اعتقادی تلاش می‌کنند همه باید در کنار هم ید واحده باشیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

همرزم شهید سلیمانی افزود:شهید سخنران، مداح، دعاکن و تماشاچی نمی‌خواهد، شهید رهرو می‌خواهد مواظب باشیم پست و مسئولیت‌ها ما را از مسیر درست منحرف نکند.

وی خاطرنشان کرد: آخرین سنگر دفاع از ولایت حضور در همین یادواره شهداست سه سال و اندی از شهادت حاج قاسم سلیمانی گذشت اما مکتب شهید سلیمانی در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه غریب مانده است.

سردار اهوازیان عنوان کرد: اکثر حاضران در جلسه نسل جوان هستند که این جای تحسین است، بصیرت نسل جوان امروز هزاران بار بیشتر از جوانان دیروز است و با محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام عجین شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار