خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: امریکا و اسراییل در مصاحبه ها مبهم سخن می گفتند و در پس پرده التماس می کردند و خواهان عدم پاسخگویی ایران بودند.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۶۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع نیروهای پایور انتظامی گفت: خیلی ها آرزو داشتند در شرایطی زندگی کنند که موفقیت های جمهوری اسلامی ایران را درک کنند اما توفیق حاصل نشد، جمهوری اسلامی پس از نیم قرن با عملیات وعده صادق شاهد پذیرش جایگاه جمهوری اسلامی است و به عنوان تکیه گاه حق طلبان دنیا پذیرفته شده است.

وی گفت: پس از عملیات وعده صادق اتفاقی که در برخورد با دانشگاه های آمریکا ایجاد شد، دانشگاه های مطرح ایران کار بزرگی به اندازه وعده صادق انجام دادند که دانشجویان و اساتید اخراجی را بورسیه کنیم و آنها را بپذیریم.

 حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و مردم آزاد اندیشی که در دنیا زبانزد شدند و همراهی آنها با ارزش های دینی و ملت های مظلوم دنیا را به تفکر وا داشته است، وقتی فرزندان ملت را در لبنان و سوریه مورد حمله قرار دادند که سال هاست این نبرد ادامه دارد. پاسخ های خوبی از یمن، لبنان، عراق، سوریه انجام شد اما نام ایران در این حملات مشخص نبود.

 وی اظهار داشت: دنیا متوجه توان نظامی ایران شد و تحمیل قدرت خویش را با اراده پولادین به دشمن نشان داد، ایران با ۲۰ درصد توان نظامی و تجهیزات ۲۰ سال پیش در برابر همه توان و تکنولوژی ۲۳ کشور قرار گرفت. امروز دیگر کسی از قابلیت آمریکا و اسراییل سخن نمی گوید.

این مسوول تشریح کرد: غرب و اسراییل در کنفرانس ها سخنان دو پهلو برای افکار عمومی بیان می کردند و در پشت پرده التماس می کردند، با نزدیک شدن عملیات وعده صادق وزارت خارجه در دیدار با کشورها پاسخ قطعی به اسراییل بیان کرد و در میدان هم پاسخ فرماندهان پاسخ کوبنده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: با عقب نشینی فرانسه و آمریکا و انگلیس، اسراییل تنها ماند، قدرت های غربی گفتند پاسخ شما قطعی است اما از داخل خاک جمهوری اسلامی حمله نکنید. رهبر انقلاب با درایت و دقت کامل پاسخ کوبنده را در زمان و مکان مناسب بیان کردند و هماهنگی میدان و دیپلماسی کار را برای نیروهای مسلح آسان کرد.

 یوسفی اظهارداشت: در دولت گذشته به دلیل عدم هماهنگی میدان و دیپلماسی خواسته های رهبر انقلاب برآورده نشد، سردار سلامی گفت؛ قبل از عملیات وعده صادق آمریکایی ها با ما تماس گرفتند و در خواست معامله کردند که ما به پایگاه های شما حمله نمی کنیم و شما هم عملیات تلافی جویانه را انجام ندهید.

 وی اذعان داشت: در عملیات وعده صادق تمام آسمان اسراییل و منطقه در اختیار ایران قرار گرفت و اسراییل به دریای آتش تبدیل شد، تمام پایگاه های آمریکا و ائتلاف و اردن برای پدافند وارد عمل شدند. حمله قطعی بود، همه زیر دریایی ها، پایگاه های غرب در عربستان، امارت و اردن وارد عمل شدند اما نتوانستند آمار دقیقی از تعداد موشک ها و پهپادها اعلام کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تشریح کرد: رعب و ترس فراوان بر دل دشمن غالب شده بود، ابتدا پدافند با پهپاد درگیر شدند بعد از این موشک های کروز وارد نبرد شدند که در نهایت موشک های بالستیک بارشی وارد صحنه درگیری شد و توانستیم سه پایگاه اسراییل را شخم زدند.

 یوسفی افزود: این عملیات برابر دستور رهبر انقلاب فقط تنبیه اسراییل بود اگر دستور مبارزه و نبرد صادر می شد تمام دنیا هم نمی توانستند اسراییل را نجات دهند.عربستان در نامه ای از خلیج فارس نام می برد، بارزانی در دیدار با سردار سلامی می گوید؛ هیچ انسان عاقلی طرفدار رژیمی نشود که در حال سقوط است.

وی افزود: بارزانی ها که با پرچم اسراییل می چرخیدند امروز به صراحت اعلام می کنند اسراییل در حال سقوط است. این عملیات معادلات دنیا را تغییر داد و این عملیات قابل تکرار است که قدرت آن ناشی از اراده مردم است. 

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار