خبرهای داغ:
جهاد امیدآفرینی/خبرخوش مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مردم اصفهان؛

انتقال آب دریا با سرمایه گذاری فولاد مبارکه به اصفهان

انتقال آب دریا با سرمایه گذاری فولاد مبارکه به اصفهان
طیب نیا تشریح کرد: خبر خوش برای مردم اصفهان اینکه با سرمایه گذاری فولاد مبارکه انتقال آب دریا به اصفهان در مدت دو سال امکان پذیر شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۷۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

قزوین_ به گزارش بسیج، محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دومین روز جام رسانه ای امید که در سالن اقشار سازمان بسیج در تهران برگزار شد گفت:شاه کلید حل مشکلات کشور که در همه دوران انقلاب ناجی انقلاب و نظام بوده خط شکنی است. در دورانی که همه نا امید و گرفتار بحران بودند شهدا خط شکنی کردند و مفهوم واقعی ایثار را نشان دادند اگر همت می کردیم مدل خط شکنان را در مدیریت کشور پیاده می کردیم کمتر مشکلات اقتصادی امروز داشتیم.

 

وی تشریح کرد: در کشور با گنجینه ای از مدل های خط شکنی چشم به الگوی وارداتی داریم. در کربلای ۴ هوای سرد دی ماه خط شکنان قسم خوردند اگر تیر خوردند دردشان به آب بگویند تا دشمن متوجه آنها نشوند. فولاد مبارکه با آگاهی از تحریم ها و فشار دشمن به سمت بومی سازی ده ها هزار قطعه پیش رفتیم این درحالی بود که پیچ و مهره اش وارداتی بود امروز بیش از ۹۰ درصد بومی سازی است.

 

طیب نیا افزود: در سال گذشته با مدیریت تعمیرات جزو وی با معدود صنایع بود که با صد درصد ظرفیت کار کرد در چند دهه قبل در قعر جدول قرار داشتیم امروز رتبه دهم داریم و از کشورهای دانمارک و ایتالیا پیشی گرفتیم. اگر موانع انرژی برداشته شود جهش تولید رقم خواهد خورد. عده ای شهید ستاری را منع می کردند و ریسک پذیری را به وی گوشزد می کردند اما با روحیه خط شکنی شهید ستاری امروز مولفه قدرت کشور است.

 

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: وقتی حمله سایبری به فولاد مبارکه شد امکان انفجار هزاران تن مواد ذوب در پاتیل ها وجود داشت اما با نیروهای خط شکن چرخه تولید به حالت عادی بازگشت در کمتر از دوسال نیروگاه با بالاترین راندمان ساختیم. ده ها شرکت در حوزه دانش بنیان حمایت کردیم.

 

وی تصریح کرد: در فولاد مبارکه به تولید فولاد بسنده نکردند اما شعار ما در این صنعت آینده بهتر برای ایران و ایرانی است. در جلسه ای که تهرانی مقدم با رهبر انقلاب داشت برخی گفتند ایشان بودجه کشور را هدر می دهد اما با عزم راسخ توانستند قدرت موشکی را به اثبات برساند، تا حمله به عین الاسد و عملیات وعده صادق کسی نمی دانست چرا تهرانی مقدم این مسیر را انتخاب کرد.

 

طیب نیا ا ذعان داشت: چهل سال پیش در بحبوحه جنگ تحمیلی که فولاد مبارکه ساخته شد عده ای مخالف بودند که چرا در اثنای جنگ باید هزاران میلیارد بودجه کشور را صرف تولید کارخانه فولاد کنید در حالیکه سال ۱۳۹۰ با تحریم سنگین دشمنان نیاز های کشور را در همه حوزه ها برآورد و تحریم ها را بی اثر کرد.

 

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزود: وقتی قصد تولید فولاد ضد زنگ داشتیم عده ای گفتند به صرفه نیست زیرا فناوری آن در دست عده معدودی از کشورها بود اما مهندسان خط شکن توانستند علاوه بر تولید فولاد ضد زنگ ۱۴ نوع محصول جدید تولید کنیم. راه نجات کشور یک خط شکن و الگو می خواهد که شهید بشود اما راه را باز کند و امروز نیازمند مدیران خط شکن هستیم و پیش از عبور از سیم خاردار دشمن از سیم خاردارهای نفس خویش عبور کنند.

 

وی در پایان اظهارداشت: برای خط شکنی باید جهاد نفس کرد، در شرایطی که همه از شرایط آب اصفهان نگران بودند با سرمایه گذاری فولاد مبارکه کمتر از ۲ سال امکانپذیر خواهد شد در حالی که ۵ سال زمان نیاز دارد اگر روحیه حهادی نباشد.

 

انتهای /۱۰۰۲/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار