خبرهای داغ:
سردار رستمعلی رفیعی آتانی عنوان کرد: سربازان در بدنه سپاه، اثرگذار و تضمین کننده امنیت کشور و تحقق بخش اصل بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و ذخیره استراتژیکی نظام جمهوری اسلامی هستند‌.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۳۳
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

قزوین_ به گزارش بسیج، شامگاه دوشنبه ۶ فروردین ماه مصادف با ۱۴ ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری با حضور سربازان ستاد سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه خانواده هایشان در حسینیه سپاه استان قزوین برگزار شد.

 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: مجموعه سپاه به سرباز به عنوان یک ابزار نگاه نمی‌کند؛ بلکه سپاه خود را موظف می‌داند که از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کند و این نهاد مقدس، سرباز را با دو تعلق خاطر حقیقی اش می نگرد و این تعلق خاطر حقیقی مختص به پدران و مادران سربازهای عزیز هم می‌باشد.

وی افزود: ما یک تعلق خاطر ویژه به جغرافیای خود یعنی ایران عزیز که شناسنامه ماست داریم و دومین آن تعلق خاطر به باورها و ارزش‌هایمان است که سربازان عزیز مدافع این دو تعلق خاطر و میراث دار گذشته پرافتخار ما می‌باشند؛ همان گذشته‌ای که جوانان شجاع ما به خاطر تعلق خاطر به ایران عزیز و ارزش‌ها و باورهایشان با شجاعت تمام سعی کردند که شومی جنگ را از سر ایران عزیز رفع و بخشی از آنها نیز به کاروان شهدا پیوستند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی اظهار کرد: سربازان میراث دار شهدا، عزت، سربلندی، استقلال و آبروی کشور و شخصیت مستحکم و قوی گذشته هستند.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: سربازان ما در میادین مختلف در آشوب‌ها و ناآرامی‌ها همیشه پیش قدم هستند و ما عزت و بزرگی آنها را دیده‌ایم. سپاه را خانه شما می‌دانیم و حتی بعد از سربازی هم شما عضو سپاه هستید.

 وی ادامه داد: سربازان، ذخیره استراتژیکی نظام جمهوری اسلامی هستند و لفظ مقدس سربازی برای مالک اشتر امام علی(ع) به کار برده شده است و این لفظ سربازی آنقدر مقدس است که سپهبد شهید پاسدار قاسم سلیمانی در وصیتنامه‌اش به همسر و برادر خانمش می گوید که؛ بر روی سنگ قبرم بنویسید" سرباز قاسم سلیمانی" و این امر بیانگر آن است که بزرگترین شخصیت نظامی ما که در میادین مختلفی جنگیده، می‌خواهد که آنچه از او به یادگار بماند لفظ مقدس سربازی باشد.

 سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: سربازان در بدنه سپاه اثرگذار، موثر، تضمین کننده امنیت کشور و محقق کننده اصل بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی هستند‌؛ سربازان ما نماد غیرت، عزت و متفاوت با سایر سربازان دنیا می‌باشند و هر کجا فرزند ایرانی روبروی دشمنان چه در میادین علمی و چه در میادین دیگر قرار گرفته به خوبی درخشیده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: روزگاری در جغرافیایی عزیز ما، سه قدرت برتر دنیا می‌نشستند تا ایران را تقسیم کنند و شاه ایران خبر نداشت؛ اما امروز پنج قدرت دنیا بر این امر متمرکز شده‌اند که آیا پهپاد ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین استفاده شده است یا نه؟

وی خاطرنشان کرد: یک روزی تحقیرمان می‌کردند؛ اما امروز مجبورند که ما را تعظیم و قدرتمان را رصد کنند تا ببینند ما در چه نقطه‌ای قرار داریم؛ یک روزی می‌بردند و می‌خوردند؛ اما امروز در آب‌های خلیج فارس اذن حرکت کشتی‌هایشان را می‌گیرند و مجبورند با زبان فارسی با شما صحبت کنند.

وی در پایان ابراز کرد: روزی اختیار آب‌هایمان را نداشتیم؛ اما امروز در آبراه‌ها، آب‌های آزاد دنیا و تنگه‌های راهبردی دنیا، نیروی راهبردی جمهوری اسلامی عملیات انجام می‌دهد که این امر نشان دهنده آن است که ما با وجود شما سربازهای عزیز قدرتمندیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها