خبرهای داغ:
جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از ویزیت رایگان پزشک طب سنتی و برگزاری کلاس های تقویتی دروس مدارس، در هفته بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۸۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج سازندگی، ویزیت طب سنتی همراه با حجامت با حضور ۳۸ نفر از اهالی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه انجام شد.

محمدرضا جلال از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در این محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویزیت رایگان به صورت دوره ای با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری در محله انجام و در این مرحله نیز به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور پزشک طب سنتی در کانون کمیل بن زیاد (ع) در این محله انجام شد.

او افزود: همچنبن به همین مناسبت جلسه راه اندازی صندوق کارگشایی امام حسن مجتبی (ع) پایگاه مقاومت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) تشکیل و اعضا ضمن گفتگو و تبادل نظر، تصمیماتی را اتخاذ کردند.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: نظافت و غبارروبی مسجد امام حسن مجتبی (ع) توسط گروه جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد به مناسبت هفته جهاد سازندگی از دیگر اقدامات بانوان جهادی پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) در این محله بوده است.

جلال با اشاره به برپایی مراسم پرفیض دعای توسل گفت: به مناسبت سالروز تولد شهید عباس دانشگر در تاریخ ۱۸ اردیبهشت، یکی از جوان ترین شهدای مدافعین حرم حضرت زینب کبری (س) مراسم یاد بودی برای این شهید عزیز در مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: هیئت هفتگی خواهران حضرت ام البنین (س) نیز در این هفته با قرائت زیارت جامعه کبیره ویژه بانوان در مسجد برگزار و در آستانه دهه کرامت، تمرین گروه سرود نوگلان حسنی در کانون کمیل بن زیاد (ع) برپا شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: با نزدیک شدن به فصل امتحانات پایا سال تحصیلی، کلاس های تقویتی دانش آموزان با حضور اساتید در کانون فرهنگی کمیل با همکاری آموزش و پرورش  برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار