خبرهای داغ:
رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه از برگزاری مسابقات متنوع ورزشی دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان سرخه با هدف ترغیب آن ها به ورزش خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۰۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی برنامه های متنوع ورزشی در سرخه، با هدف ترغیب دانش آموزان به ورزش، مسابقات ورزشی به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه در سطح مدارس شهرستان و روستاها برگزار شد.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسابقات دو سرعت و 100 متر در آموزشگاه پسرانه شهید امامی برگزار و در این مسابقات که برای دور اول برگزار شد، فینالیست های هر پایه معرفی و در پایان از ورزشکاران برتر با اهدای جایزه تقدیر شد.

او افزود: جشنواره ورزشی دانش آموزان دخترانه مجتمع بصیرت روستای مومن آباد نیز با حضور بیش از ۸۰ نفر برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه ادامه داد: برپایی مسابقات مینی فوتبال با همکاری پایگاه های بسیج شهرستان سرخه و سمنان با حضور دبیش از ۳۰ نفر برپا شد.

صفا با اشاره به برپایی همایش یوگا بانوان در پارک بانوان با حضور بیش از ۳۰ نفر، گفت: برپایی همایش سفره سلامت دانش آموزان ابتدایی در روستای مومن آباد با همکاری کمیته ورزش مدارس از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار