خبرهای داغ:
فرمانده سپاه علی آبادکتول:

امروز مانند ۸ سال دفاع مقدس با وعده صادق از خودمان دفاع کردیم / لازمه ساخت تمدن نوین اسلامی داشتن نگاه تمدنی است

سرهنگ پاسدار ولی جوان گفت: ما با مقاومت در برابر داعش مرزهای خود را هزاران کیلومتر جلوتر کشیدیم و این حاصل جانفشانی مدافعان حرم است که شهرستان ما سه نگین مدافع حرم را در آغوش دارد.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۷۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱

امروز مانند ۸ سال دفاع مقدس با وعده صادق از خودمان دفاع کردیم / لازمه ساخت تمدن نوین اسلامی داشتن نگاه تمدنی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار ولی جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول در یادواره شهدای دانشجو و سه شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با تاکید بر دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ از مرزهای سرزمینی خود گفت: ما در وعده صادق دفاع مشروع داشتیم و ضربه تاریخی را به رژیم صهیونیستی وارد کردیم و دشمن با استفاده از جنگ روانی و علم کردن پرونده دختر خودکشی کرده به دنبال پایین آوردن ضریب رسانه‌ای جبهه حق بوده و هست.

وی افزود: دیروز در ۸ سال دفاع مقدس دفاع کردیم همچنان امروز نیز در جنگ رسانه‌ای در مقابل هجمه‌های دشمن از آرمان‌های انقلاب اسلامی که در رشد نسل چهارم انقلاب است دفاع کرده و خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول جانفشانی مدافعان حرم را به عنوان الگوی نسل چهارم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: ما با مقاومت در برابر داعش مرزهای خود را هزاران کیلومتر جلوتر کشیدیم و این حاصل جانفشانی مدافعان حرم است که شهرستان ما سه نگین مدافع حرم را در آغوش دارد.

جوان تاکید کرد: امروز ما می‌توانیم از ۱۰۰۰ کیلومتر دورتر موشک بفرستیم و دشمن توان لازم برای دفاع از خود را نداشته باشد این نشان اقتدار ایران اسلامی است و گامی برای ساخت تمدن نوین اسلامی که لازمه گام‌های بعدی آن داشتن نگاه تمدنی در بین جوانان نسل چهارم انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار