خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش:

سرلوحه کار بسیج سازندگی رفع محرومیت و امید آفرینی در جامعه است/برگزاری بیش از ۷۰ برنامه در هفته بسیج سازندگی در شهرستان گالیکش

سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: کار جهادی برخاسته از ایمان و اعتقاد قلبی و به کار گیرنده هر چه بیشتر ظرفیت وجودی انسان است و بسیج سازندگی با شعار محوری همه با هم بسیج خدمت رسانی انجام ماموریت می کند.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۷۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

سرلوحه کار بسیج سازندگی رفع محرومیت و امید آفرینی در جامعه است/برگزاری بیش از ۷۰ برنامه در هفته بسیج سازندگی در شهرستان گالیکش

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی گفت: امروز بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی ، اقتصاد مقاومتی ، اردوهای جهادی ، خدمات مومنانه ، پروژه های عمرانی و عام المنفعه و... و امید آفرینی در جامعه انجام ماموریت می کند .

وی اظهار داشت: در هفته بسیج سازندگی امسال بیش از 70 برنامه جهادی در عرصه‌های مختلف توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

بیات کوهسار اظهار داشت: برنامه های از قبیل دیدار با مسئولین شهرستانی ، اردوهای جهادی و خدمات رسانی ،طبخ و توزیع غذای گرم ، مرمت خانه محروم ، مرمت مسجد و فاطمیه ، برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی ، نشست سرگروه های صندوق های قرض الحسنه ،یادواره شهدای خانگی و... از مهم ترین برنامه های هفته بسیج سازندگی است .

فرمانده سپاه گالیکش عنوان کرد: کار جهادی برخاسته از ایمان و اعتقاد قلبی و به کار گیرنده هر چه بیشتر ظرفیت وجودی انسان است و بسیج سازندگی با شعار محوری همه با هم بسیج خدمت رسانی انجام ماموریت می کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در گالیکش تعداد 163 گروه جهادی بسیج ثبت شده وجود دارد که در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، جهاد تبیین، خدمات مومنانه، اقتصاد مقاومتی و غیره به آحاد مردم خدمات رسانی می‌کنند.

بیات کوهسار خاطرنشان کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر تعداد 8 قرارگاه جهادی نیز در مناطق مختلف شهرستان گالیکش راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار