خبرهای داغ:
جواد حق لطفی افزود: بعد از انقلاب ۲۵۰۰ کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که برای نوسازی و مرمت آنها نیاز به ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۵۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵

قزوین_ به گزارش بسیج، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان قزوین در جلسه کارگروه بسیج سازندگی که صبح امروز به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در سالن جلسات این سازمان برگزار شد بیان کرد: از ۲۵۰۰ کیلومتر راه اسفالت شده، پس از انقلاب، ۷۰۰ کیلومتر تخریب شده که نیاز به روکش و مرمت دارد.

وی گفت: برای بازسازی این راه ها، ۶ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است که با رایزنی های مختلف توانستیم ۲۰۰ میلیارد تومان مبادله نماییم که از این میزان ۹۶ میلیارد تومان محقق شده است که با این بودجه باید ۳۳ کیلومتر راهسازی انجام شود اما با توجه به ۱۰۶ کیلومتر راه روستایی استان، سه برابر ظرفیت بودجه کار انجام شده است.

حق لطفی تشریح کرد: در تفاهمی با قرارگاه امام حسن(ع) ۱۵ محور کاری در استان قزوین منجر به قرارداد ۷۰۰ میلیارد تومانی شد، که ساخت دو محور را بدون اعتبار آغاز شد. امسال لازم است در کمیته های برنامه ریزی، بودجه برای اتمام این پروژه ها اختصاص یابد.

حق لطفی در پایان گفت: از طریق مولد سازی به دنبال فروش بخشی از اموال هستیم تا کارهای ماندگار صورت گیرد. باید بتوانیم برای راه اندازی پروژه ها در مرحله اول اعتبار تامین نماییم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار