خبرهای داغ:
  قاسم زاده گفت: کاشت ۵۰۴ هزار اصله نهال و بذر با همکاری بسیج سازندگی برای بیان زدایی و مبارزه با فرسایش خاک و هجوم ریزگردها در منابع طبیعی استان اجرا شده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۵۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ قنبرلو مسوول معاونت حفاظت اطلاعات سپاه استان قزوین کارگروه بسیج سازندگی استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه که مسوولان دستگاه های آبفای، منابع طبیعی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، جهاد کشاورزی حضور داشتند، قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی استان قزوین بیان کرد:

 کاشت بیش از ۱۰۰ هزار بذر توسط بسیج خواهران و ۵۰ هزار نیز بسیج دانش آموزی انجام شده که در بحث بیابان زدایی بسیار عملکرد مناسبی داشتند.

وی تشریح کرد: بسیج،خانه همه مسئولان است در این مدت کارهای بسیار بزرگی انجام شده و جلسات هفتگی و ماهانه متعدد برای تسهیل امور و اجرای کار سازندگی برگزار شد و هماهنگی های مناسبی با تهران برای پیشبرد اهداف استان با همکاری سایر دستگاه ها انجام شده است.

وی در پایان گفت: منابع طبیعی با هدف تسهیل در امور همه اقدامات را در چارچوب قانون لحاظ خواهد کرد و در پروژه های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی نقش سازنده خود را برابر وظیفه محوله انجام خواهد داد.

 

انتهای /۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار