بسیج سازندگی؛ نماد ایمان به توانایی‌های بی پایان جوانان است

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس «بسیج سازندگی» اظهار داشت: بسیج سازندگی نمادی از عشق به وطن و ایمان به توانایی‌های بی‌پایان جوانان این سرزمین است.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۴۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

بسیج سازندگی؛ نماد ایمان به توانایی‌های بی پایان جوانان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تأسیس «بسیج سازندگی» پیامی صادر کرد.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

در سالروز تأسیس بسیج سازندگی، با قلبی سرشار از امید و دستانی پر از تلاش، به پاسداشت این روز بزرگ، به همه‌ی جوانان غیور، دلاور و خدمتگزار این مرز و بوم درود می‌فرستم. این روز، یادآور عزم راسخ و اراده‌ی آهنین جوانانی است که با نگاهی متعالی و دستانی پرکار، در ساختن ایرانی سربلند و آباد، همت گمارده‌اند.

 

بسیج سازندگی، نمادی از جهاد و خدمت صادقانه، نمادی از عشق به وطن و ایمان به توانایی‌های بی‌پایان جوانان این سرزمین است. در این روز، به یاد می‌آوریم که چگونه این سازمان، با تکیه بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی، در راه محرومیت‌زدایی و توسعه‌ی پایدار گام برداشته است.

 

در سال‌هایی که گذشت، بسیج سازندگی با الهام از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه‌ی رهبری، در جهت اعتلای کشور و خدمت به مردم، همواره پیشگام بوده است. این سازمان، با بهره‌گیری از توان جوانان و با اتکا به خرد جمعی، در مسیر توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی ایران گام‌های استواری برداشته است.

 

امروز، در سایه‌ی لطف الهی و با دعای خیر مردم شریف ایران، بسیج سازندگی به عنوان بازوی توانمند نظام و انقلاب، در عرصه‌های مختلف از جمله عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، کشاورزی و صنعت، با انگیزه‌ای مضاعف به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهد.

 

در پایان، از خداوند متعال برای همه‌ی خدمتگزاران در این عرصه، توفیق روزافزون و سربلندی هرچه بیشتر آرزومندم و امیدوارم که با تلاش‌های مستمر و جهادی، شاهد پیشرفت‌های روزافزون کشورمان در همه‌ی زمینه‌ها باشیم.

 

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار