خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۲ دستگاه خودروی سواری سرقتی به همراه سارقان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۷۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

هوشیاری پلیس در کشف ۲ خودروی سرقتی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.
وی افزود: پس از استعلام خودرو مشخص شد پراید مورد نظر سرقتی است و بلافاصله ماموران انتظامی سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
شائینی ادامه داد: در پی سرقت یک دستگاه خودروی پژو ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ با اجرای سریع طرح مهار خودروی مسروقه را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت وسیله نقلیه مورد نظر را متوقف و سارق را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی انگیزه سارقان از سرقت را مشکلات مالی و مصرف مواد مخدر عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان ۳۰ و ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده قضایی روانه دادسرا شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان و مالکان خودرو‌ها باید ضمن تجهیز وسایط نقلیه به تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده مانند دزدگیر و قفل فرمان با رعایت هشدار‌های انتظامی از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار