سخنران مراسم یادواره شهید غلامی:

لزوم روایتگری پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

حجت الاسلام اسدی امام جمعه دیلم در جمع شرکت کنندگان در یادواره شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) گفت: بیان حماسه و رشادت‌های رزمندگان و شهداء عزیزمان در ۸ سال دفاع مقدس نیاز به روایت فتح و پیروزی آنان دارد‌‌.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۵۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، امام جمعه دیلم در مراسم گرامیداشت شهید مرتضی غلامی دشتی نظری عنوان کرد: شهداء و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس وظیفه خود که همان دفاع از نظام و انقلاب اسلامی بود به نحو شایسته انجام دادند و حالا نوبت ماست که با روایت صحیح و مداوم رشادتهای این عزیزان علاوه بر اینکه نگذاریم این رشادت‌ها و از خود گذشتگی شهداء عزیز و سرافراز میهن اسلامی فراموش شود پا جای پای اهداف و آرمان‌های آنها گذاشته و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

محمود اسدی در ادامه اظهار داشت: جایگاه این شهید عزیز و دیگر شهدای سرافراز جمهوری اسلامی در نزد خداوند جایگاه رفیع و بلند مرتبه ای است و به راستی که شهادت مرگ تاجرانه ای است که تنها نصیب کسانی میشود که ارزش این معامله پرسود را داشته باشند.

سخنران یادواره شهید غلامی در ادامه گفت: به فضل خداوند نهضت های دفاع از مردم مظلوم غزه و دفاع از آنان در قلب دنیای کفر و استبداد توسط آزادی خواهان دنیا شکل گرفته و همین امر باعث پیروزی مردم مظلوم فلسطین خواهد شد انشاءالله.

محمود اسدی با بیان اینکه دشمن در جنگ فضای رسانه و افکار عمومی نیز جنگ را باخته است عنوان کرد: هر چند کشورهای متجاوز و ظالم تمام تلاش و همت خود را کرده اند که فضای رسانه و افکار عمومی را در دست بگیرند که بتوانند توحش و تجاوز رژیم کودک کش اسرائیل را توجیه و موجه جلوه دهند اما با بیداری آزادیخواهان آن کشورها مخصوصا قشر تحصیل کرده و با سواد آنان به وضوح مشخص شد که دشمنان اسلام و فلسطین در این میدان نیز همچون میدان نظامی جنگ را باخته اند.

امام جمعه دیلم در پایان این مراسم از همه شرکت کنندگان، مسئولین و کسانی که در بزرگداشت نام و یاد این شهید عزیز  قدم برداشتند و در همه مراسمات این میهمان بزرگوار شهرمان در برنامه های مختلف از قبیل مراسم استقبال و بزرگداشت و تشییع باشکوه و وداع و.‌‌.. سنگ تمام گذاشتند و در این هوای بارانی حضور پرشور داشتند تقدیر و تشکر کرد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار