رئیس هیات کاراته بسیج استان کرمان از برگزاری لیگ کاراته بسیج استان در نیمه دوم خرداد ماه در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد و افزود: گروه های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان می توانند در لیگ کاراته بسیج استان ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۲۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛ احسان رستگاری نژاد در نشست هیات کاراته بسیج استان ضمن تشریح کامل برنامه های برگزاری لیگ کاراته بسیج استان در نیمه دوم خرداد ماه؛ یکی از اهداف برگزاری این مسابقات را ایجاد هم افزایی بین بسیجیان و نمایش ارزش‌ سلامتی و معنویات در یک قاب عنوان کرد.

وی با اشاره به استقبال خوب شهرستان ها جهت ثبت نام و حضور فعال در این دوره از رقابت ها، یادآورشد: از رئیس سازمان ورزش بسیج کشور، رئیس هیات کاراته بسیج کشور، فرمانده سپاه ثارالله استان و جمعی از مسئولین استانی برای حضور در آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات دعوت بعمل خواهد آمد.

رئیس هیات کاراته بسیج استان کرمان با اشاره به منویات گهربار مقام معظم رهبری و همچنین گسترش فرهنگ عمومی ورزش و کمک به فراگیر شدن آن در جامعه، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی هیات کاراته بسیج استان کمک به رشد و اعتلای این رشته ورزشی است.

رستگاری نژاد در ادامه از جایگاه مطلوب کاراته استان کرمان در سطح کشور خبر داد و گفت: هیأت کاراته بسیج استان موفق به برقراری ارتباط و تعاملات خوب و سازنده با هیأت کاراته استان شده که ثمره آن جایگاه کنونی کاراته استان کرمان در سطح کشور است.

وی با تاکید بر استفاده حداکثری از توان و پتانسیل هیأت کاراته بسیج استان در برگزاری مطلوب لیگ کاراته بسیج استان، گفت: ثبت نام برای کلیه ورزشکاران کاراته کار استان کرمان آزاد است البته قوانینی وجود دارد که همه ملزم به رعایت آن هستیم.

در پایان این نشست که قریب یک ساعت به طول انجامید، حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات درباره برگزاری هر چه مطلوب تر لیگ کاراته بسیج استان کرمان پرداختند.

ارسال نظرات