مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: دومین یادواره جهادگران آسمانی به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار خواهد شد
کد خبر: ۹۲۶۱۶۳۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، عصر امروز و در آستانه ۱۰ مرداد سالگرد دیدار جهادگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ۱۱ مردادماه سالروز بیانیه ۹ بندی برای جهادگران آیین افتتاح ۴۷ پروژه جهادگران آسمانی با اعتبار یک میلیارد و ۳۷ میلیون تومان با حضور سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد.

حجت‌الله پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: از بدو ورود جهادگران ۳۵ نفر جهادگر در اردو‌های جهادی جان خود را از دست داده‌اند که دو نفر از این جهادگران کرمانی هستند.

وی افزود: دومین یادواره جهادگران آسمانی روز جمعه به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.
این مقام مسوول ادامه داد: دو جهادگر آسمانی استان کرمان برادران ابوذر صمیمی و علیرضا امیری از شهرستان‌های قلعه‌گنج و فاریاب هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: ۴۷ پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۳۷ میلیون تومان با یاد و خاطره جهادگران آسمانی استان کرمان در روز‌های آینده افتتاح خواهد شد.

وی گفت: این ۴۷ پروژه شامل احیا و لایروبی ۵ رشته قنات، ساخت ۶ باب منزل مسکونی، ساخت ۶ باب خانه عالم، تکمیل دو مسجد، ۲۷ چشمه سرویس بهداشتی و یک پروژه آبرسانی است.

پاداش خاطر نشان کرد:مرحله بعدی توزیع کمک‌های مومنانه سپاه همزمان با عید قربان در کرمان آغاز شده و تا عید غدیر خم ادامه دارد.
ارسال نظرات