فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:
سردار نظری با اشاره به نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: هر چقدر معلمان بر روی نسل ما کار کنند، باعث بازدارندگی عملیات روانی دشمن و باز شدن گره‌های ذهنی نسل امروز می شوند.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۱۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ،سردار بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان وحجت السلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان با مدیرکل آموزش‌و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته معلم دیدار و گفتگو کردند.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک روز معلم گفت: معلمان سربازان گمنامی هستند که در مناطق سخت در حال تعلیم دانش آموزان هستند.

وی افزود: اهمیت معلمی و بحث تربیت آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری این قشر را مهم‌ترین قشر دانستند،
این نشان دهنده این است که امروز ما وآینده کشورمان دست معلمان است و هر چقدر این معلمان بر روی نسل جوان و نوجوان کار کنند باعث بازدارندگی عملیات روانی دشمن و باز شدن گره‌های ذهنی نسل حال حاضر می شوند.

سردار نظری بیان کرد: ما اعلام آمادگی می کنیم در تمام برنامه بخصوص بسیج دانش آموزی ،راهیان نور،راهیان پیشرفت که باعث باز شدن گره های ذهنی دانش آموزان کمک کنیم تا آینده سازان خوب کشور شوند.

وی افزود: امیدواریم این هم افزایی بین سپاه و آموزش وپروش ادامه داشته باشد تا گام دوم انقلاب را برای نسل
جوان محکم‌تر برداریم و به امید نابودی رژیم غاصب و همه دشمنان اسلام.

رضایی مدیر  کل آموزش و پرورش استان کرمان با تشکر از حضور سردار نظری و همراهانشان ؛گفت:مجموعه آموزش و پرورش و سپاه در سطح کشور و استان هیچ جدایی بین آنها نیست و آموزش پروش سنگ بنایی توسعه ایران اسلامی است.

وی افزود: هیچ نهادی به اندازه آموزش و پرورش برای کشور نمی تواند مهم باشد.

رضایی بیان کرد: اگر ما بتوانیم مسئله آموزش و پرورش به عنوان مسئله اول کشور قراردهیم کشور دیگر به هیچ مشکلی نمی خورد.

وی گفت: در بخش بسیج دانش آموزی و معلمی واقعا کارهای فرهنگی خیلی خوبی صورت گرفته است به قول امام جمعه استان کرمان آموزش پرورش استان در ریل انقلاب حرکت می کند و که در حادثه تروریستی مشخص شد ۲۷ شهید دانش آموز و بیش‌از صد دانش آموز مجروح شدند و دو معلم شهید شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار