خبرهای داغ:
بابایی خبر داد

برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی در حوزه مقاومت امام صادق(ع) بهار

همدان-مدیر عقیدتی نظارت حوزه مقاومت بسیج امام صادق (ع) بهار از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه در سطح این حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۷۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

علیرضا بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری با اشاره به شخصیت علمی و کم نظیر علامه شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: همزمان با هفته عقیدتی در سپاه و بسیج  بیش از ۲۰ عنوان برنامه در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج امام صادق(ع) بهار در راستای زنده نگه داشتن و پاسداشت مقام معلم شهید استاد مطهری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح مدارس و مساجد شهر با موضوع شخصیت استاد مطهری و آثار ایشان و عطرافشانی مزار مطهر شهید معلم شهر بهار از جمله برنامه‌های این ایام است.

مدیر عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج امام صادق (ع) بهار با اشاره به حضور گسترده در مساجد و مدارس در پی تشریح هر چه بیشتر و بهتر آثار شهید مطهری گفت: فضاسازی در سطح حوزه و پایگاه‌ها، تجلیل از مربیان مدیران عقیدتی در حوزه و پایگاه‌ها، برگزاری برنامه سپاس معلم و تجلیل از معلمان بسیجی، حضور در مزار مطهرشهید حسنی در صبح روز پنج شنبه با حضور اعضای کادر حوزه و گردان امام علی(ع) بهار و دیدار با خانواده معظم شهدا نیز از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار