خبرهای داغ:
زهره‌وند خبر داد

برگزاری ۱۴ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در حوزه نرجس خاتون همدان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون(س) همدان از برگزاری ۱۴ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۵۴۰۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

سمیه زهره‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود «نقش و جایگاه معلم جایگاه خیلی مهمی است، خیلی بالا است، مسئولیت هم به همین اندازه بالا است، مسئولیت هم بالا است، معلمان باید دانش‌آموزان را به حضور در مراکزی تشویق کنند که آن مراکز برکت‌آفرین است، نورآفرین است، مثل مساجد، هیئت‌ها».

وی با بیان اینکه به‌ تجربه ثابت شده جوانی که با مسجد سروکار و ارتباط دارد، خیرش بیشتر به جامعه می‌رسد، گفت: معلمی شغل انبیا است، بنابراین معلمان از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند و این معلمان هستند که آینده را می‌سازند چراکه با تربیت صحیح آنان است که جامعه قوی با فرهنگ، مفید و جوان شکل می‌گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون(س) همدان بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت این ایام ۱۴ عنوان برنامه در این حوزه در نظر گرفته شده که با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نشست‌های سیاسی و روشنگری، تقدیر از مربیان و مدیران برتر عقیدتی پایگاه‌‌ها، تقدیر از کادر مدارس حوزه استحفاظی که شاخص‌ترین آن تقدیر از معلم بسیجی دوران دفاع مقدس است، اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار