خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛
دکترمرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع)،به عنوان سخنران تجمع دانشجویان،اساتید و یاوران علمی در دانشگاه فنی و مهندسی شهرستان بوئین زهرا،به قدرت و مؤلفه های بازدارندگی رژیم صهیونیستی اشاره کرد
کد خبر: ۹۵۹۵۰۲۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین ، دکتر مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به عنوان سخنران تجمع دانشجویان، اساتید و یاوران علمی در دانشگاه فنی و مهندسی شهرستان بوئین زهرا، به قدرت و مؤلفه های بازدارندگی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت : گنبد آهنین، شبکه های جاسوسی موساد، شین بت و شاباک، ارتش تا بن دندان مسلح و دیوار حائل چهار قدرت و مؤلفه های بازدارندگی اسرائیل بودند که در عملیات طوفان الأقصی و وعده صادق آسیب پذیر شدند و جهانیان متوجه شدند که چنین بازدارندگی یک توهم است و نمی تواند برای اسرائیل امنیت ساز باشند.  

 

وی در ادامه افزود : عملیات طوفان الأقصی فلسطین معادله جدیدی از قدرت را در منطقه غرب آسیا به نمایش گذاشت و قدرت پوشالی اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل را درهم شکست و عملیات وعده صادق ایران نیز نسخه تکمیل کننده طوفان الأقصی بود و بیشتر از قبل حثیت اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل در سطح جهان از بین رفت. 

دکتر امیری نژاد، عملیات وعده صادق ایران را تغییر موازنه قدرت جهانی دانست و گفت : عملیات بزرگ و تاریخی « وعده صادق » پایگاه عملیاتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را منهدم ساخت و بزرگ ترین حمله پهبادی جهان لقب گرفت و اثبات قدرت ایران در چشم جهانیان بود و توانست موازنه قدرت جهانی را تغییر  دهد. نه تنها در جهان اسلام، بلکه در کل جهان، آزادگان و کسانی که از جنگ و نسل کشی نفرت دارند، نمایش باشکوه قدرت نمایی ملت ایران را ستایش و تحسین کردند. 

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به چرایی حمله ایران به پایگاه نواتیم رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آمریکا در هشتاد کشور دنیا، 750 پایگاه نظامی و 170 هزار نیروی نظامی دارد و بیشترین کمک تسلیحاتی به اسرائیل توسط آمریکایی ها صورت می گیرد و اخیراً نمایندگان مجلس آمریکا 26 میلیارد دلار برای کمک به اسرائیل اختصاص دادند. یکی از کمک های آمریکایی ها در اختیار گذاشتن هواپیمای F 35 به اسرائیلی هاست. پایگاه نواتیم اسرائیل در حقیقت مهم ترین پایگاه هوایی در صحرای نقب که قابل دسترس نیست و بیشترین میزان محافظت را دارد و مرکز عملیات هواپیماهای F 35 و مرکز آموزش خلبان های این هواپیما و همچنین مرکز اصلی تجمیع جاسوس های اسرائیل است که ایران توانست به دست نیافتنی ترین پایگاه اسرائیل حمله کند.    

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار