خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

عملیات وعده صادق ایران موازنه قدرت جهانی را تغییر داد

عملیات وعده صادق ایران موازنه قدرت جهانی را تغییر داد
دکترمرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع)،به عنوان سخنران تجمع دانشجویان،اساتید و یاوران علمی در دانشگاه فنی و مهندسی شهرستان بوئین زهرا،به قدرت و مؤلفه های بازدارندگی رژیم صهیونیستی اشاره کرد
کد خبر: ۹۵۹۵۰۲۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین ، دکتر مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به عنوان سخنران تجمع دانشجویان، اساتید و یاوران علمی در دانشگاه فنی و مهندسی شهرستان بوئین زهرا، به قدرت و مؤلفه های بازدارندگی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت : گنبد آهنین، شبکه های جاسوسی موساد، شین بت و شاباک، ارتش تا بن دندان مسلح و دیوار حائل چهار قدرت و مؤلفه های بازدارندگی اسرائیل بودند که در عملیات طوفان الأقصی و وعده صادق آسیب پذیر شدند و جهانیان متوجه شدند که چنین بازدارندگی یک توهم است و نمی تواند برای اسرائیل امنیت ساز باشند.  

 

وی در ادامه افزود : عملیات طوفان الأقصی فلسطین معادله جدیدی از قدرت را در منطقه غرب آسیا به نمایش گذاشت و قدرت پوشالی اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل را درهم شکست و عملیات وعده صادق ایران نیز نسخه تکمیل کننده طوفان الأقصی بود و بیشتر از قبل حثیت اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل در سطح جهان از بین رفت. 

دکتر امیری نژاد، عملیات وعده صادق ایران را تغییر موازنه قدرت جهانی دانست و گفت : عملیات بزرگ و تاریخی « وعده صادق » پایگاه عملیاتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را منهدم ساخت و بزرگ ترین حمله پهبادی جهان لقب گرفت و اثبات قدرت ایران در چشم جهانیان بود و توانست موازنه قدرت جهانی را تغییر  دهد. نه تنها در جهان اسلام، بلکه در کل جهان، آزادگان و کسانی که از جنگ و نسل کشی نفرت دارند، نمایش باشکوه قدرت نمایی ملت ایران را ستایش و تحسین کردند. 

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به چرایی حمله ایران به پایگاه نواتیم رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آمریکا در هشتاد کشور دنیا، 750 پایگاه نظامی و 170 هزار نیروی نظامی دارد و بیشترین کمک تسلیحاتی به اسرائیل توسط آمریکایی ها صورت می گیرد و اخیراً نمایندگان مجلس آمریکا 26 میلیارد دلار برای کمک به اسرائیل اختصاص دادند. یکی از کمک های آمریکایی ها در اختیار گذاشتن هواپیمای F 35 به اسرائیلی هاست. پایگاه نواتیم اسرائیل در حقیقت مهم ترین پایگاه هوایی در صحرای نقب که قابل دسترس نیست و بیشترین میزان محافظت را دارد و مرکز عملیات هواپیماهای F 35 و مرکز آموزش خلبان های این هواپیما و همچنین مرکز اصلی تجمیع جاسوس های اسرائیل است که ایران توانست به دست نیافتنی ترین پایگاه اسرائیل حمله کند.    

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار