خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه پاسداران در همایش بزرگ «در مدار امید» استان قزوین؛

آینده متعلق به رزمندگان فلسطینی و مقاومت است

آینده متعلق به رزمندگان فلسطینی و مقاومت است
سردار شریف عنوان کرد: آینده متعلق به رزمندگان فلسطینی و مقاومت است. اسراییل و آمریکا شکست خواهند خورد تا زمانی که جهاد و شهادت ادامه داشته باشد و قطعا پیروزی از آن ملت ایران است.
کد خبر: ۹۵۹۹۰۹۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران، همایش «در مدار امید» برگزار شد.

در این همایش که با حضور مسوولان ارشد نظامی استان و سپاه استان در سالن حضرت زهرا(س) سپاه استان قزوین برگزار شد، سردار رمضان شریف بیان کرد: رسانه برای انتقال پیامی که مدنظر دارد از جامعه شناسی، روانشناسی، تاریخ و فرهنگ جوامع بهره می گیرد. متاسفانه سال های متمادی انگلیسی ها بر کشور حاکم بودند و عمیقاً با جامعه ایران و فرهنگ مردم و تاریخ ایران آشنا هستند. یعنی تمام مقدرات کشور تحت نظر آنها بوده و بین ۸۰ تا ۱۳۰ هزار مستشار در کشور ما داشتند همین امر موجب شناخت عمیق آنان از کشور بود.

وی با اشاره به چرایی اشتباه محاسباتی دشمن گفت: دشمنان با جامعه ما آشنا هستند و این امر در فضاسازی رسانه ای به آنها کمک می کنند. در خصوص دفاع مقدس که موضوع روشنی بود، تلاش حزب بعث و جاه طلب صدام و علاقه و شوق اتحاد جماهیر و آمریکا این بود که طومار انقلاب در همان سال ابتدایی در هم پیچیده شود، محاسبه کرده بودند که ساختار قبلی به هم ریخته و ساختار جدید هنوز تکمیل نشده بود. لذا آن روزها را بهترین موقعیت را برای حمله نظامی به ایران در نظر گرفته بودند و همه ساختارهای نظامی کشور با چالش مواجه شده بود و بخشی از سران خائن کشور را ترک کرده بودند، آمریکایی ها نیز به تعهدات خود عمل نکردند بلکه در حوزه نظامی و امنیتی نیز هر کاری کردند و لذا از نظر آنها، پیروزی صدام صددرصد بود.

سردار شریف در ادامه عنوان کرد: اما دشمنان یک چیز را حساب نکرده بودند و مورد توجه محاسباتشان نبود که موجب شکستشان بود، آن هم رابطه مردم ایران با رهبری امام راحل و اعتقادات و دینشان بود. آن شور و حرارت انقلابی و پیوستگی امام و امت بود که محاسبات آنها را با چالش مواجه کرد. هر چند خساراتی دیدیم و تعداد زیادی از فرزندان برومند این سرزمین به شهادت رسیدند و یک توقف هشت ساله در ارائه خدمات انقلاب به کشور صورت گرفت اما عنایت خدا موجب شد تهدید آنها که مبنایی و ریشه ای پیش بینی کرده بودند، توسط مردم ایران و امام(ره) و اداره کنندگان کشور به یک فرصت طلایی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: در منظومه ای که ذکر شد نقش رسانه ها تقریبا و تحقیقا تمام رسانه های بیگانه یک جمله تکراری داشتند که سپاه و بسیج چیزی از جنگ نمی دانند. رسانه‌های دشمن همیشه در تلاش بودند تا داشته هایی همچون ایمان، انگیزه و خلاقیت را از ما بگیرند و ناامیدی را جایگزین کنند و این روند در طول ۴۵ سال گذشته امتداد دارد تا تصویری غیرواقعی و ناکارآمد از ایران و یک تصویر مقتدر و کارآمد از دشمن را ارائه دهند.

سخنگوی سپاه پاسداران یادآور شد: عده ای داشته ها و توانمندی ها کشور را باور نداشتند و بالعکس نداشته ها و کمبودهای دشمن را خیلی برجسته معرفی می کردند. مجموعه ای که در میدان حاضر بوده و در طول این سالها بدون هیچ‌ وققه ای با دشمن مبارزه می کردند تحلیلش این بود که می توانیم با توانمندی های موجود با دشمن با سربلندی و موفقیت مواجه شویم. به گونه ای که دشمن ضربه‌کاری بخورد ‌و کشورمان آسیب نبیند.

وی اضافه کرد: عملیات وعده صادق مبدا جدیدی از توانمندی های خودمان و شرایطی است که دشمن دارد. بعضی ها دشمن را بیش از چیزی که هست برجسته‌ کرده بودند و دشمن نیز این مسیر را دنبال می کرد به گونه ای که وقتی این عملیات اتفاق افتاد خیلی ها متوجه این شگردهای دشمن شدند. در ساعات اولیه عملیات، یک جمله از سوی رسانه‌های معاند تیتر شد که «۹۹ درصد پهپادها و موشک های سپاه رهگیری و منهدم شد» این یک فریب رسانه ای بود.

سردار شریف تصریح کرد: قبل از انقلاب سیستم بهداشتی درمانی کشور در دست هند و بنگلادش بود و در این ۴۵ سال با همه تحریم ها و جنگ، پرورش هزاران پزشک متخصص و متبحر شکل گرفته و هزاران متخصص متعهد در ایران پس از انقلاب تربیت شده اند. نارسایی هایی در اقتصاد وجود دارد اما باید بدانیم چه سختی هایی را پشت سر گذاشتیم.

سردار شریف افزود: شهرهای ما در دوران دفاع مقدس با موشک و هواپیماهای دشمنان ایران تخریب می شد و هزاران تن بمب و سلاح شیمیایی در اختیار صدام قرار دادند. با جنگ غزه پرده حقایق کنار کشیده شد و ۳۵ هزار زن و کودک را در یک مکان محدود و محصور قتل عام کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران تشریح کرد: این میزان از خشونت بسیار تکان دهنده بود، جمهوری اسلامی ۴۵ سال قبل ماهیت رژیم صهیونیستی را در روز قدس فریاد زد اما دنیا تازه متوجه ماهیت جنایتکار بودن رژیم غاصب شد. انقلاب اسلامی ۴۵ سال در روز قدس، اشغالگر بودن و جنایتکار بودن رژیم غاصب را فریاد زد. آمریکایی ها ۵ ماه سلاح و مهمات به اسراییل دادند اما با فشار افکار عمومی غذا به همراه موشک به اسراییل ارسال و غذای کمکی را با هواپیما در غزه می ریختند. آمریکا ارسال سلاح را به فلسطین قطع کرد.

روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: اسراییلی ها انتظار نداشتند که پس از ۷۵ سال راهبرد شکست ناپذیری آنها با چالش جدی مواجه شود. در جنگ شش روزه چهار ارتش عربی را تحقیر کردند اما امروز ۷ ماه گذشته و هنوز در غزه گرفتار هستند. رزمندگان حماس و جهاد اسلامی برجسته ترین رزمندگان روی زمین هستند که ۷ ماه است انهدام ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در دستور کار قرار دادند.۱۳ سال غزه را تحت محاصره و تحریم شدید قرار دادند، امروز اعتماد به نفسی که در رزمندگان مقاومت و فلسطینیان و مردم دنیا پیدا شد با حوادث ۷ ماه گذشته افسانه شکست ناپذیری آنها از بین رفت زیرا تصویر غیر واقعی از قدرت خودشان به جهان معرفی کرده بودند.

 روابط عمومی سپاه پاسداران اظهار کرد: آینده متعلق به رزمندگان فلسطینی و مقاومت است و اسراییل و آمریکا چون اشغالگرند شکست خواهند خورد تا زمانی که جهاد و شهادت ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار