به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها:

تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهرستان عسلویه

مراسم تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهرستان عسلویه به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۷۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه ، مراسم تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهرستان عسلویه که با حضور سیدعلی هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه ، سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه عسلویه و جمعی از مسئولین و اعضای شورای اسلامی شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

سجاد شیخیانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری عسلویه در این مراسم بیان کرد : شورا ها نقش  بسیار مهمی  در  توسعه و پیشرفت  شهرستان و رفع مسائل و مشکلات  مردم دارند و بیشتر شورا های شهرستان به کمک مردم و مساعدت مسئولین شهرستان و برنامه ریزی خوبی که داشتند توانسته اند کارنامه خوبی از خود به جای بگذارند. 

قاسمی معاون امور عمرانی فرمانداری عسلویه گفت: پروژه هایی که آرزوی چندین و چند ساله مردم شهرستان عسلویه بوده است با پیگری های شورا ها در دولت سیزدهم افتتاح و یا در حال اجرا هستند.

قاسمی افزود: برداشتن گام هایی بلند هر چه بیشتر اعضای شورهای اسلامی شهر و‌ روستا  بر مبنای کفایت و درایت است می‌تواند به موفقیت هر چه بیشتر این نهاد مقدس در راستای پیگیری مسائل و مشکلات عموم جامعه در تمامی حوزه ها منجر شود.

در ادامه سید علی هاشمی فرماندار عسلویه ضمن تبریک روزملی شوراها گفت : شورا ها باید در انعکاس دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین مردم  اهتمام بورزند.

پایان/

ارسال نظرات
آخرین اخبار