به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم:

پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در عسلویه

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علّامه شهید مرتضی مطهری (ره)، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۵۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

قال رسول اللّه صلى الله عليه و آله:

 أقرَبُ النّاسِ مِن دَرَجَةِ النُّبُوَّةِ أهلُ الجِهادِ وأهلُ العِلمِ . 

پيامبر خدا صلى الله عليه و آله می فرمایند:

 نزديكترين مردم به درجه پيامبرى، مجاهدان و دانشمندانند. 

 

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه و فیلسوف عالی مقام شهید مرتضی مطهری (ره) روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج می باشد.

 

ماموریت نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ، حفظ و ارتقاء معنویت و پاسداری از مرزهای اعتقادی میباشد ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج بخاطر پشتوانه غنی فکری و معنوی توانسته است در عرصه های مختلف از ارزشهای انقلاب اسلامی جانانه دفاع نماید.

 

شهید مطهری(ره) یکی از سرمایه های عظیم و از طلایه داران مبانی فکری انقلاب اسلامی به شمار می رود که برای ایجاد تحولات فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مجاهدت ها کرد.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم خدمت همه مربیان و معلمین که در تمامی صحنه های تعلیم و تربیت و درهر شرایطی با جان و دل انجام وظیفه می نمایند از زحمات و تلاش های مخلصانه اساتید و مربیان تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

حجت السلام عباس قلی پور 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان عسلویه

ارسال نظرات
آخرین اخبار