خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه رسانه‌ها مهمترین ابزار دشمن است، گفت: باید از طرح نور نیروی انتظامی حمایت کرد تا توطئه‌های دشمنان ناکام بماند.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۱۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷

رسانه‌ها مهمترین ابزار دشمن/حمایت مردم از طرح نوربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در محفل ذکر رضوی در مسجد امام رضا (ع) شاهرود با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) اظهار کرد: امام رئوف در روایتی اوقات شبانه روز را بر چهار وقت تقسیم بندی که قسمتی به عبادت و قسمتی به امرار معاش و قسمتی را به استراحت و قسمتی را به روابط عمومی و صله رحم و بیان عیوب توسط دیگران دارند.
وی با گرامیداشت هفته کار و کارگر، افزود: در اسلام همه کارگر هستیم چه یدی و چه با عقل و قلب و ما کار و کارگر را نه آنچه دنیا می‌گویند بلکه اعتقادی قبول داریم.
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه تغییرات علمی و فناوری جهان زمینه ساز ظهور است، گفت: دشمن چه بخواند و چه نخواهد و چه بفهمد یا نفهمد دهکده جهانی را در حال ایجاد برای یک مسؤول جهانی در حال ایجاد است.
وی با بیان اینکه امروز در دانشگاه‌های جهان اقشار فرهیخته متوجه شده اند آنچه ما چهل سال داریم می‌گوییم، تصریح کرد: جنایات اسرائیل سبب بیداری جهان شده است و با حماقت خودشان کاری که سال‌ها تلاش داریم مردم بفهمند، به جهانیان فهماند.
امینی با تاکید بر اینکه، امروز رسانه مهمترین ابزار دشمن است و می‌تواند ابزار ما هم باشد، اظهار کرد: در فتنه سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم که از رسانه استفاده نشد و روایت اول را نکردیم و دشمن انجام و کشور لطمه دید که کشف حجاب در جامعه نمونه آن است.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص جنگ رسانه‌ای و روایت اول، گفت: در داستان ظلم اسرائیل و مظلومیت غزه و فلسطین، روایت اول بدرستی انجام شد که اگر نشود جای ظالم و مظلوم عوض می‌شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود با تاکید بر اینکه در مسائل غزه، غول رسانه‌ای در مقابل روایت اول جبهه مقاومت ناکام ماند، افزود: در عملیات وعده صادق نیز آنچه مهم است بیداری جهان و روایت اول آن است که هیمنه پوشالی اسرائیل و آمریکا را کاملاً فروریخت.
وی به موضوع حجاب و عفاف نیز اشاره کرد و ادامه داد: باید با برنامه، منظومه منظم و مستمر حجاب و عفاف شکل بگیرد و طرح نور در این راستاست که البته معنایش بگیر و ببند نیست هر چند با هر کس که قانون را رعایت نکند باید برخورد شود.
امینی اضافه کرد: عده‌ای با انجام تذکر رسانی دلسوزانه تلاش می‌کنند و نیروی انتظامی به عنوان ظابط قضائی اکنون در میدان است و باید از آن‌ها حمایت شود تا دلگرم شوند و رسانه‌ها و خانواده‌ها باید در این مسیر کمک کنند.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص عفاف و حجاب که یک حرام شرعی و قانونی است، افزود: باید بدانند دشمن پشت سر این داستان کشف حجاب است و باید مراقب بود در زمین دشمن بازی نکرد و آنان قانع به کشف حجاب نیستند و دنبال حذف نهاد خانواده و حیا هستند.
در این مراسم که به مناسبت هشتم ماه و به یاد امام رئوف و گرامیداشت عملیات وعده صادق به همت کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهرود و کانون خادمیاران رضوی مسجد امام رضا (ع) برگزار شد، زیارت امین الله و مدیحه سرایی و ارائه گزارش توسط مسؤول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان از برنامه‌های این محفل بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار