خبرهای داغ:
حجت الاسلام جمالی فرد گفت: استاد شهید مرتضی مطهری(ره) تربیت یافته واقعی مکتب ولایت فقیه و امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۴۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان به مناسبت  هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  در گفتگو با خبرگزاری بسیج  گفت: اوّلین معلم و مربی انسان، خالق و آفریدگار اوست بنابراین روز معلم روز توجه به حق تعالی و معلم اول انسان و روز بزرگداشت علم، عالم، معلم و متعلم است و  ظرافت و زيبايي كار معلمان در عرصه تعليم و تربيت ستودني است.

حجت الاسلام کامل جمالی فرد افزود: هشتم اردیبهشت تا 13 اردیبهشت  هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است و فلسفه نامگذاری ایام  شهادت آیت الله مطهری (ره) به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه را ناشی از پیوند عمیق و سترگ پاسداران انقلاب با افکار و شخصیت نافذ و جریان ساز آن فیلسوف بزرگ و اندیشمند فرزانه است.

جمالی فرد   تصریح کرد: بی تردید بالندگی و سلحشوری مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های پُر خطر مأموریت ها و وظایف محوله مرهون تعالیم و آموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و مجاهدت خستگی ناپذیر روحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی چون استاد مطهری(ره) است که تربیت یافته واقعی مکتب ولایت فقیه و امام خمینی کبیر (ره) محسوب می شود.

وی در پابان تاکید کرد: همزمان با هفته عقیدتی برنامه های متنوعی با موضوعات مختلفی از جمله غبار روبی گلزار شهدا ،سرکشی از خانواده شهدا ،  تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی  سپاه و بسیج ، نشست های اعتقادی و بصیرتی ، مسابقات ورزشی ، مسابقات کتابخوانی و... در سپاه ناحیه و‌ حوزه های تابعه  در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار