از طوفان شن تاطوفان الاقصی و وعده صادق
یادمان نرفته ۵اردیبهشت ۵۹عبور هواپیماهای آمریکایی از آسمان برخی استانهای جنوبی وشرقی برای عملیات پنجه عقاب را
کد خبر: ۹۵۹۳۷۹۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  یادمان نرفته ۵اردیبهشت ۵۹عبور هواپیماهای آمریکایی از آسمان برخی استانهای جنوبی وشرقی برای عملیات پنجه عقاب را.
فراموش نمی کنیم نه پدافندی نه آفندی درمقابل حرکت جنگندهای آمریکایی،بالگردهای آنان راخدا با طوفان شن در طبس خاک کرد،بالگردهای آپاچی،وهواپیماهای نظامی آنها سوختند واجساد نحس وپلید آمریکاییها در طبس ماند.واین آفند وپدافند الهی بود که با ریگهای بیابان مجهزترین ومدرنترین هواپیماها وتجهیزات روز دنیای آنان را زمین گیر ونابود کرد.

 

وشکست آمریکاییها در صحرای طبس نقطه عطفی شد در محاسبات آنان که ایمان به وعده های الهی دارند،

 

ونقطه ناامنی شد برای آنان که هوس مجددی در سرپلید خود برای تعرض به این آب وخاک نکنند.

 

امام خمینی (ره)«جز این بود که یک دست غیبی در کار است؟ نباید بیدار بشوند آنهایی که توجه به معنویات ندارند و به این غیب ایمان نیاورده‌اند؟ نباید بیدار بشوند؟ کی این هلی‌کوپترهای آقای کارتر را که می‌خواستند به ایران بیایند ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند، شن‌ها مأمور خدا بودند، باد مأمور خداست، قوم عاد را باد از بین برد. این باد مأمور خداست، این شن‌ها همه مأمورند.» 

حضرت امام خامنه ای در یک تعبیری فرمودند:ملت ایران در سال ۱۳۶۰ با قرار گرفتن در مدار یکی از سنت های الهی یعنی جهاد و ایستادگی توانست دشمن را ناامید کند. امروز نیز همان قاعده و قانون جاری است و خداوند سال ۱۴۰۱ همان خداوند سال ۱۳۶۰ است و باید تلاش کنیم خود را مصداق سنت‌های الهی قرار دهیم تا نتیجه آن پیشرفت و پیروزی باشد.

آری آن روز با صدها طرح ونقشه وپایش سرزمینی وجغرافیایی برای آزاد سازی گروگانهای خود صحرای طبس را انتخاب کردند اما طبس گورستانی شد برای همیشه برای آمریکاییها

 وزیر دفاع وقت آمریکا در پاسخ پرسش از چگونگی شکست عملیات نجات گفت «آیت اللّه خمینی در بالکن خانه خویش ایستاده بود و با هر حرکت دست او، یک هواپیما به زمین می افتاد»
خدای آن روز خدای امروز هم هست زیرا سنت او یاری مومنان است،اگردر وعده صادق تمام کفر جمع شوند برای اخلال در سامانه ها وسیستم های موشک وپهپادهای ایران باز یاری خدا برای مومنین آنها را در نقطه مورد نظر بر زمین می نشاند.

تمام دستگاها ومحاسبات آنان بهم می خورد تشکیل جلسه نشست اضطراری ،پناه بردن در پناهگاها،خالی شدن فروشگاهای مواد غذایی
قطع برق اخلال در سیستم های دفاعی و...
طوفان شن تبدیل به طوفان الاقصی می شود
وسپس با وعده صادق چنان اسراییل واربابان آن را ضربه فنی می کند که به تعبیر حضرت آقا غیر قابل ترمیم می شود.

محسن سنجری

ارسال نظرات
آخرین اخبار