حجت‌الاسلام هاشمی:

سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در مصاحبه اختصاصی با بسیج گفت: سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۲۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام ولمسلمین سید عبدالرضا هاشمی در این مصاحبه اختصاصی که به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سپاه را مولود انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به نقش اصلی آن افزود: حراست و پاسبانی از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن، توسعه این دستاورد‌ها به اقصی نقاط عالم، تمدن سازی برمحوریت مکتب قرآن کریم و اهلبیت عصمت و طهارت براساس منویات حضرت امام (ره) وحضرت امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی از مهم‌ترین نقش‌های این نهاد مقدس محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام هاشمی پاسداری از انقلاب اسلامی ودست آورد‌های آن، نگهبانی ازمیراث گرانبهای امام و شهداء، دفاع از مظلومان جهان و زمینه سازی ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف را از اهداف اصلی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است.

سید عبدالرضا هاشمی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین اقدامات سپاه عنوان کرد: مقابله جدی با منافقین کوردل، مقابله جدی با رژیم بعث عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و آبادانی کشور پس از جنگ تحمیلی، بصیرت افزایی حول محور تدابیر امامین انقلاب، تامین امنیت شخصیت‌های علمی، معنوی واماکن حساس نظام، حفاظت فرودگاهی، موفقیت درعرصه‌های مهم صنعت دفاعی ودانش بنیان، دفاع از مردم مظلوم فلسطین ومقاومت اسلامی درمنطقه، مقابله وهمیاری ازمردم درمقابل حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و... از مهم‌ترین اقدامات برجسته سپاه می‌باشد.

وی در پایان با اشاره به تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به کنسولگری ایران در دمشق خاطرنشان کرد: براساس قوانین بین‌المللی کنسولگری هر کشور به عنوان خاک آن کشور محاسبه می‌شود وحمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران ایرانی حق پاسخگویی و تنبیه متخاصم را طبق مقررات بین‌المللی برای ایران یک حق مسلم می‌داند که الحمدلله با قاطعیت تمام درمحدوده نظامی آن‌ها را تنبیه کردیم که موجبات شادی ملت قهرمان و قدر شناس ایران اسلامی و مظلومان عالم خصوصاً مردم مظلوم غزه و فلسطین را فراهم آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار