مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

تأسیس سپاه؛ یکی از تصمیات استراتژیک امام بود/ در جبهه اقتصادی باید خالصانه تلاش کنیم

سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: ما برای همیشه تاریخ مدیون امام هستیم؛ یکی از تصمیات استراتژیک امام فرمان تأسیس سپاه پاسداران بود.
کد خبر: ۹۵۹۳۱۴۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

تأسیس سپاه؛ یکی از تصمیات استراتژیک امام بود/ در جبهه اقتصادی باید خالصانه تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه دیّر، اظهار داشت: ما برای همیشه تاریخ مدیون امام هستیم؛ یکی از تصمیات استراتژیک امام فرمان تاسیس سپاه پاسداران بود.

وی، بزرگترين دستاورد انقلاب را استقرار نظام مقدس اسلامی دانست و افزود: امام برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن فرمان تاسیس تشکل‌های زیادی داد که تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گل سر سبد آنها بود.

اسدی گفت: آن چیزی که سپاه را خدمتگزارترین نهاد انقلاب اسلامی کرده است، اخلاص، ایمان، استقامت، از خودگذشتگی، جهادی، انقلابی و به تکلیف عمل کردن سپاه بودن است.

وی با بیان اینکه خمیر مایه اصلی در جنگ، ایمان به خداست، اضافه کرد: روحیه تلاش و خستگی ناپذیری که در کشور وجود دارد باعث شده که با وجود گرفتاری های سیاسی و اقتصادی که دشمن برای ما ایجاد کرده با سربلندی قله‌های موفقیت را طی کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به شکست قطعی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، خاطرنشان کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های مردم غزه و جبهه مقاومت، رژیم کودک‌کش صهیونیستی در باریکه غزه که ارتش منسجمی هم ندارد گرفتار شده است.

وی، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را بزرگترین حماقت آنها دانست و ابراز کرد: نیروهای مسلح ایران و در راس سپاه پاسداران پاسخ مناسبی به این تجاوز دادند و هیمنه رژیم اسراییل این ببر کاغذی که در خاورمیانه درست کرده بودند، شکست.

 

اسدی عنوان کرد: اینکه کشورهای منطقه به جز اردن حریم هوایی و پایگاه‌های نظامی خود را در پاسخ اخیر سپاه به رژیم صهیونیستی در اختیار اسراییل قرار ندادند، به برکت انقلاب و اقتدار و قدرت دفاعی کشور است.

وی با اشاره به تدابیر ارزشمند و بی‌نظیر مقام معظم رهبری، افزود: دوست و دشمن به استراتژیست بودن رهبر انقلاب اعتراف دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: دشمن در تمامی جبهه‌ها برای نابودی و ناکارآمدی نظام اسلامی تلاش کرده است، اما شکست خورده و امروز تمام تلاش خود را در جبهه فرهنگی و اقتصادی معطوف کرده است.

وی با بیان این که برای موفقیت در عرصه فرهنگی و اقتصادی به تفکر جهادی و انقلابی نیاز داریم، افزود: نیروی جهادی اهل حرف نیست بلکه مرد عمل است و شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

اسدی خاطرنشان کرد: در جبهه اقتصادی باید خالصانه تلاش کنیم و تیر و ترکش بخوریم و دسیسه‌های دشمن را شناخته و مشکلات را بشناسیم و راه حل آنها را بدانیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی برکات ارزشمندی برای مردم ایجاد کرده اما خیلی جاها ماها نتوانسته‌ایم این اقدامات را بیان کنیم و این یک مشکل بزرگ لست.

اسدی تاکید کرد: شان مردم خیلی بیشتر از این است و تلاش‌ها و خدمت‌ها باید بیشتر شود تا مشکلات حل شود.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار