خبرهای داغ:
این حرکت تاریخی سبب شد تا بعد از‌ گذراندن صد‌ها شب و روز ترس و اضطراب و ناامنی چشمان مردان، زنان و کودکان مقتدر و مظلوم فلسطین رنگ خواب را بدون واهمه و ترس از دست دادن جان و عزیزانشان تجربه کند. غلط راهبردی اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، زمینۀ‌ این چنین از بروز توان بازدارندگی ایران را فراهم کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۲۱
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجمع‌ فاطمی بسیج دانش آموزی استان‌ خراسان‌ جنوبی در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه‌ پاسداران انقلاب‌ اسلامی در حمله به رژیم متجاوز صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُون»

 ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت

تحول بی‌نظیر بامداد ۲۶ فروردین، چشم جهان به موشک‌ها و پهپاد‌هایی که آسمان را در می‌نوردید تا قلب نظامی رژیم جعلی و غاصب و سفاک اسرائیل که هجدهمین ارتش قدرتمند دنیا بود و دیگر نیست را پاره کند، خیره کرد.

در کمتر از ۴۸ ساعتی که گذشت ایران با حمله‌ای چنین گسترده و بی سابقه در تاریخ جهان، گام بلندی در جهت ایجاد نظم و قاعده جدید در برابر رژیم غاصب و همچنین در موازنه کلی قوا در منطقه غرب آسیا برداشت و همه‌ی این‌ها مرهون نوعی از صبر استراتژیک و عقلانیت انقلابی است که تحت زعامت، ولی امر مسلمین جهان در جمهوری اسلامی حاکم است.

این حرکت تاریخی سبب شد تا بعد ازگذراندن صد‌ها شب و روز ترس و اضطراب و ناامنی چشمان مردان و زنان و کودکان مقتدر و مظلوم فلسطین رنگ خواب را بدون واهمه و ترس از دست دادن جان و عزیزانشان تجربه کند.

غلط راهبردی اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، زمینۀ‌ای این چنین از بروز توان بازدارندگی ایران را فراهم کرد.

حالا دیگر راه موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم جعلی باز شد، حالا دیگر دستِ ناتوان و توهمِ نفوذ ناپذیری بودن گنبد آهنین یا همان قوی‌ترین لایه پدافندی اسرائیل برای همه‌ی جهان رو شده است و با این حمله، رژیم اشغالگر اسرائیل بیشتر از همیشه تحقیر و تضعیف شده است.

اثر روانی و رسانه‌ای حملۀ گستردۀ ایران به قلب نظامی اسرائیل، بیشتر از سایر جوانب بود و این حمله هیمنه پوشالی اسرائیل را کاهش و پرچم قدرت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش به اهتزاز درآورد.

اگر این دفاع مشروع صورت نمی‌گرفت؛ اسرائیل وقیحانه‌تر از گذشته به کشتارهایش نسبت به نیرو‌های ایرانی ادامه می‌داد و این جنایت تلخ از جانب آن‌ها پایانی نداشت همانطور که در فلسطین اشغالی پایانی برایش قائل نیستند.

توجه داشته باشیم که جمهوری اسلامی ایران در حرکت تاریخی ۲۶ فروردین در عملیات وعده صادق که با رمز یا رسول الله آغاز گردید، هیچ منزل مسکونی، اماکن غیرنظامی، بیمارستان، مدرسه، مخزن آب، آمبولانس یا مهد کودک را هدف قرار ندارد، چرا؟
چون جمهوری اسلامی ایران قطعا و حتما با اسرائیل جنایت کار و کودک کش فرق داشته و دارد؛ و بدانیم که این دفاع برای جلوگیری از جنگ است و نه برای آغاز جنگ، اگر رژیم غاصب صهیونیستی در این وسعت تنبیه نمیشد تجاوزات و شرارت‌ها ادامه پیدا می‌کرد و چندی بعد قدم فراتر می‌گذاشت و چه بسا منافع ملی را در معرض خطر می‌گذاشت.

مجمع‌ فاطمی بسیج‌ دانش‌آموزی خراسان‌ جنوبی به نمایندگی از دانش آموزان و آینده سازان انقلاب اسلامی ضمن حمایت قاطع با غرور و فخری بی‌همتا، از اقدام دلاورمردان پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی و جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی و سایر تامین کنندگان امنیت این مرز و بوم تشکر نموده، و با عرض ارادت و درود به ارواح طیبه شهدا بویژه شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت بویژه عزیزانی که در فراجا و از ابتدای سال جاری در استان سیستان و بلوچستان به امر دست نشاندگان این رژیم منحوس به درجه رفیع شهادت نائل شده اند، به تمامی صهیونست‌ها و جهان خواران عالم، یادآوری می‌کند که ما آینده سازان این سرزمین همچون دلیر مردان روزگارمان تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های عدالت خواهانه انقلاب‌اسلامی ایستاده ایم و همواره می‌کوشیم تا دست دشمنان را از دین‌مان و این خاک مقدس، کوتاه کنیم.

مجمع‌ فاطمی بسیج‌ دانش‌آموزی‌ استان‌ خراسان‌ جنوبی

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها