اصلاً مهم نیست چند موشک،چند پهپاد،چند موشک کروز وهایپر سونیک به نواتیم،ونقاط دیگر خورده که البته هم خورده وهم مهم بوده
کد خبر: ۹۵۹۱۷۴۴
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، اصلاً مهم نیست چند موشک،چند پهپاد،چند موشک کروز وهایپر سونیک به نواتیم،ونقاط دیگر خورده که البته هم خورده وهم مهم بوده

امامسئله مهم تر جرات اقدام بوده، که سنگین تر از نتیجه عملیات وتلفات وخسارات می باشد.

اینکه بتوانی بیش از ۷لایه حفاظتی صدها سامانه الکترونیکی،سامانه های دفاعی مثل گنبد آهنین را عبور بدهی وحتی به خود سامانه ها ضربه وارد کنی خیلی اهمیت دارد.

اینکه بتوانی نواتیم عالی ترین،پرحفاظ ترین پایگاه از بعد جنگالی، مدرنترین،مجهزترین پایگاه اسکادران پروازی آموزش خلبانی هواپیماهای f35 که مهمترین هواپیمای جنگی روز دنیا می باشد مرکز پشتیبانی هوایی،مرکز ناوبری،مرکز جاسوسی،اطلاعاتی،وچشم نظامی آمریکا را در یک اقدام از پیش اعلام شده در یک کریدر هماهنگ هدفگیری کنی در عرصه دفاع،تهاجم،افند وپدافند در دنیا بی نظیر است حتی برای آمریکای پرادعا در حوزه جنگ های هوایی،دریایی،وزمینی،

اینکه هم بزنی،وهم مرکز غیر نظامی در فاصله بیش از ۱۲۰۰کیلومتری را نقطه زنی بدون واسط،وکمک ناوبری از کشورهای دیگر حتی هم پیمان یک شاهکار نظامی است که از ایران وایرانی برمی اید.

به پایگاه نواتیم به گفته المیادین حداقل ۱۵موشک اصابت کرده وهمکنون غیر عملیاتی شده.

اینکه عملیات سنگین پهپادی که در تاریخ پهپادی دنیا بی نظیر باشد تازه بعد از آن اعلام کنی هدف ما پایگاهی است که از آنجا کنسولگری ما را در سوریه که جز خاک مابوده راهدف قرار دادیم که اگر می خواستیم مقابل به مثل کنیم تلفات شما در شهرهای اشغالی را باید با لودر جمع آوری می کردند.

واین عملیات آب به لانه های فرسوده موقت واجاره ای آمریکا وانگلیس واعراب حامی اسراییل بیندازد وحرف از خویشتنداری از ترس مشابه به انچه در عملیات وعده صادق شد با آنان صورت بگیرد.

وآخراینکه مومن هیچ وقت در کسب نصرتها، جهادها، ایثارها، شهادتها،و استقامت ها سیر نمی شود ورژیم بداند تازه این شروع ماجرا است چراکه:

إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَ لَيسَ الصُّبْحُ بِقَريبٍ

محسن سنجری

ارسال نظرات
آخرین اخبار