خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صفحه مهمی از تاریخ جهان را ورق زد.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۷۵
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی در نهمین ستاد خدمات سفر استان با حمایت از عملیات گسترده پهپادی و موشکی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز اوج عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم و مردم استان‌های مختلف به صورت خودجوش با تجمع حمایت و خوشحالی خود را ابراز کردند.

وی با یادآوری خفت و خاری ایران در دوران سلطنت پهلوی، گفت: کشوری که زیرسلطه آمریکا و انگلیس بود امروز به به برکت انقلاب و خون شهدا به قدرت موشکی و خودکفایی در عرصه دفاعی و نظامی رسیده که پهپاد و ده‌ها موشک را به اهداف نظامی سرزمین‌های اشغالی پرتاب می‌کند.

استاندار به کمک ۱۰ کشور دنیا به اسرائیل در رهگیری پهپاد‌ها و موشک‌های ایران اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به تنهایی این عملیات بزرگ را علیه رژیم صهیونیستی انجام داد.

قناعت با تأکید بر اینکه با عملیات «وعده صادق» صفحه مهمی از تاریخ جهان شب گذشته ورق خورد، ادامه داد: جهان مبهوت حمله موشکی شب گذشته رزمندگان اسلام به صهیونیست‌ها مانده بود.

وی به بررسی ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل پرداخت و گفت: نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران و شکست‌پذیری رژیم صهیونیستی از جمله ابعاد این عملیات است.

استاندار با بیان اینکه هنوز بازتاب‌های پیروزی و عملیات پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران مانده، تأکید کرد: شمارش معکوس فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی شروع شده است.

قناعت در ادامه از همکاری و همراهی کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر استان، فرمانداران و شهرداران به ویژه در شهر‌های بیرجند، طبس، فردوس، بشرویه و نهبندان برای میزبانی از مسافران نوروزی و گردشگران قدردانی کرد و گفت: علاوه بر میزبانی خوبی که از مسافران نوروزی انجام شد از فرصت سفر و محل تردد مسافران در استان برای جذب گردشگران و معرفی توانمند‌های خراسان جنوبی فرصت‌سازی کردند.

وی با اشاره به تأثیر مثبت سیاه چادر‌های عشایری در ورودی شهر‌های استان برای فروش و عرضه محصولات صنایع دستی، کاهش تصادفات و جذب مسافران نوروزی، بیان کرد: زمینه استقرار دائمی سیاه چادر‌های عشایری در ۲۳ نقطه سطح استان فراهم خواهد شد.

استاندار در پایان از همکاری دست اندکاران و تولیت امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) شهرستان طبس با ستاد خدمات سفر استان و خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی و گردشگران قدردانی کرد.

قناعت، رضایتمندی مسافران را نتیجه خدمات مطلوب تولیت آستانه امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام عنوان کرد.

 در این جلسه از خدمات فرمانداری‌های طبس، فردوس و بشرویه و شهرداری‌های بیرجند، بشرویه و نهبندان به جهت خدمات دهی مطلوب به مسافران تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها