جانشین ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کرمان، جشن روزه اولی ها را عاملی موثر برای تقویت نگرش معنوی دانش آموزان و تشویق به طاعت از امر خداوند عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۶۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج کرمان، سرهنگ میرزایی جانشین ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کرمان امروز در مراسم جشن روز اولی های دانش آموزان دختر که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد،ضمن عرض تبریک عید سعید فطر گفت: جشن دانش آموزان دختر روزه اولی امروز با همکاری و تعامل بین نواحی حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان و همچنین دو ناحیه آموزش و پرورش ۱ و ۲ در گلزار شهدای کرمان برگزار شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم ایجاد خاطره ای خوب برای دانش آموزان بود تا در ادامه زندگی‌شان  بتوانند با بحث خودسازی و با مفاهیم دین اسلام، آموزه‌های دینی، انس با قرآن کریم و اعمالی که در ماه مبارک رمضان سفارش شده است آشنا شوند.

سرهنگ میرزایی جشن روزه اولی ها را عاملی موثر برای تقویت نگرش معنوی دانش آموزان عنوان کرد و بیان داشت: از دیگر اهداف جشن روزه اولی ها می توان به تقویت نگرش معنوی آنها به ماه مبارک رمضان و تشویق به طاعت از امر خداوند اشاره کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار