خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس ستاد تخصصی اقشار بسیج استان سمنان از فعالیت حدود هزار نفر در مجامع و کارگروه‌های تخصصی بسیج استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۲۷
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

فعالیت هزار نفر در مجامع و کارگروه‌های تخصصی بسیج استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، محمد امامی رئیس ستاد تخصصی اقشار بسیج استان سمنان در محفل انس و مودت فرهیختگان موثرین و اقشار تخصصی، مجمع بسیج شهرستان شاهرود در سالن جلسات مجتمع میلاد نور با بیان اینکه اقشار بسیج وظیفه استفاده ظرفیت تخصصی اقشار را دارند، افزود: اقشار بسیج نسبت به جامعه هدف خود در درجه اول وظیفه کادرسازی و توانمندسازی و در ادامه استفاده از ظرفیت قشر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در ایجاد هیئت‌های اندیشه ورز و مجامع بسیج و استفاده از ظرفیت نخبگان در پیشبرد اهداف بسیج، گفت: همه رده‌های بسیج هیئت اندیشه ورز باید داشته باشد که در جنگ سخت و نرم و نیمه سخت در سطوح بالا و میانی کمک حال بسیج باشند.
امامی با بیان اینکه حدود هزار نفر اسم روی کاغذ در استان سمنان در قالب مجامع و کارگروه‌های بسیج داریم اظهار کرد: این افراد در هیئت رئیسه مجامع و شش کارگروه زیر مجموعه آن‌ها ساماندهی شده اند.
رئیس ستاد تخصصی اقشار بسیج استان سمنان بر بانک نظام مسائل در کارگروه‌ها و اولویت بندی در سال تاکید کرد.
عبدالله یونسیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در این مراسم خیرمقدم گفت و نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان نیز گزارشی از اقدامات مجمع در دو سال فعالیت ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار