خبرهای داغ:
شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: بهترین پاسخ به توطئه‌ها و جنایات استکبار جهانی، حضور میلیونی در راهپیمایی روز جهانی قدس و نفرت عمومی نسبت به آن‌ها است.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۵۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس پاسخ به توطئه‌های استکبار جهانی استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در #نمازجمعه این هفته این شهر در مصلی پیامبر اعظم (ص) با تاکید بر استفاده از روز‌ها و شب‌های آخر ماه مبارک رمضان، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مسوؤلان، اظهار کرد: رهبری انقلاب تاکید داشتند تصمیمات اقتصادی کلان کشور باید در زندگی مردم مسلموس باشد هر چند کار‌های زیربنایی مهم است و باید اجرا گردد.
وی افزود: رهبری بر مشارکت مردم در #جهش_تولید تاکید دارند و اهل فکر و اندیشه راه‌های مشارکت مردم را احصا کنند تا مردم سهیم شوند.
امام جمعه شاهرود به حجاب توجه داد و گفت: #حجاب تکلیف دینی است و نمی‌شود اغماض کرد و حجاب یک قانون کشور است و باید رعایت نمود و همه بویژه بانوان، نقشه دشمن در کشف حجاب و ترویج و تبلیغ توجه و مراقب باشند.
امینی با اشاره به موضوع #غزه و #فلسطین، بیان کرد: رسانه‌ها در این راستا خوب کار کردند و این جنایات را نشان دادند و در کنار آن مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه مهم بوده‌است و دشمنان به اهداف خود نرسیدند و منفور دنیا شدند.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر در ترور سراداران سپاه در سوریه و عملیات تروریستی کشور، این‌ها را نشان از ضعف و دست پا زدن استکبار جهانی دانست و گفت: #اضمحلال_استکبار و رژیم غاصب اسرائیل نزدیک است.
امام جمعه شاهرود، با اشاره به تحریکات احساسی و جغرافیایی ملت‌ها توسط استکبار جهانی، اظهار کرد: دشمن دنبال تحریک احساسات است و متاسفانه برخی توجه ندارند که ما شورای عالی امنیت ملی داریم که زیر نظر رهبری است و بهترین جواب به دشمنان حضور میلیونی در جهان در #راهپیمایی_روز_قدس و نفرت نسبت به استکبار در جهان است و مقاومت جواب داده و خواهد داد.
وی بر مواظبت از این تحرکات تاکید کرد و افزود: اسرائیل در باتلاق است و تلاش دارد با کار‌های ایذایی نجات پیدا کند.
امینی با اشاره به راهپیمایی روز قدس، گفت: این حضور بهترین جواب عاطفی و حساسی و اعتقادی است و از همه تقدیر و تشکر داریم که در این مراسم شرکت کردند.
امام جمعه شاهرود بر کمک به مردم فلسطین و غزه تاکید کرد و افزود: #زکات_فطریه فراموش نشود که اول به فقیری که می‌شناسید بدهید و بعد به کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تحویل دهید و زکات فطریه در شهرستان نفری ۶۰ هزار تومان نان و برنج ۱۸۰ هزار تومان نفری باید پرداخت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار