خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله:

روز قدس در حقیقت یادگار ارزشمند امام راحل (ره) است/حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس سیلی محکمی بر پیکره اسرائیل خواهد بود

حجت الاسلام ترشیزی گفت: رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل که امروز آخرین نفس های شوم و منحوس خود را می کشد
کد خبر: ۹۵۸۹۳۸۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

روز قدس در حقیقت یادگار ارزشمند امام راحل (ره) است/حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس سیلی محکمی بر پیکره اسرائیل خواهد بود

حجت الاسلام ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کلاله در مصاحبه با خبر گزاری بسبج به مناسبت روز جهانی قدس گفت: بدون شک روز قدس در حقیقت یادگار ارزشمند امام راحل (ره) و سند صداقت حمایت ملت ایران از مظلومان عالم در برابر طاغیان گردنکش است که موجب بیداری و هوشیاری وجدان های مردم در سراسر جهان شده‌است.

ترشیزی افزود : امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که با عملیات طوفان الاقصی و مقاومت بی نظیر مردم مظلوم غزه و اقتدار جبهه مقاومت حماسه طوفان الاقصی را رغم زده که روند نابودی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را شتابی روز افزون داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله تصریح کرد: رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل که امروز آخرین نفس های شوم و منحوس خود را می کشد در آخرین جنایت دهشتناک، ددمنشانه و تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد و موجب شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان آنها شد.

وی خاطر نشان کرد: این جنایت تروریستی بار دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست و برای تداوم چند روز بیشتر از عمر منحوس خود تمامی قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد.

ترشیزی اظهار داشت: انشاء الله به زودی حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران در سوریه در زمان و مکان مناسب مجازات می‌شوند، اما سیلی محکم را ملت بزرگ ایران اسلامی در روز جمعه در راهپیمایی عظیم روز قدس به این رژیم جعلی و حامیان آنها خواهند زد به فضل الهی.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار