خبرهای داغ:
سرهنگ موسوی، گفت: شهادت سرلشکر پاسدار زاهدی و همرزمانش اسوه‌های ایثار و فداکاری در سوریه، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۵۶
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سیدعقیل موسوی، افزود: شهادت سرداران رشید مدافع حرم سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمد هادی حاجی رحیمی » از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه را به ولی‌امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا ، خانواده معظم آن شهیدان، رزمندگان جبهه مقاومت و  همرزمان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، اردل ادامه داد: بار دیگر عجز و استیصال رژیم کودک کش صهیونیستی در پی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه، با جنایتی دیگر و شهادت مجاهدین مخلص، آشکار شد.

وی، افزود: بدون تردید خون پاک سرداران شهید و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار موسوی، این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم کرد و گفت: انتقام غیرتمندانه و متناسب با این نقض آشکار حقوق جمهوری اسلامی ایران از رژیم اشغالگر صهیونیستی برای ایران اسلامی محفوظ است. خدای متعال آن مجاهدین فی سبیل الله و مدافعان حرم و حریم اهل بیت و اصحاب ائمه علیهم السلام را با انبیاء و اولیاء الهی محشور فرماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار