خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون :
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: قرآن کریم کتاب خداوند است که به صورت جامع، به همه نیاز‌های بشر برای رسیدن به سعادت پاسخ داده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۰۰
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام سید امین سجادیان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در محفل انس با قرآن کارکنان این ناحیه با گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قرآن کریم کتاب خداوند است که به صورت جامع، به همه نیازهای بشر برای رسیدن به سعادت پاسخ داده است.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم سبک زندگی بانوی مسلمان را بدانیم بهترین منبع، قرآن مجید می باشد و قرآن بهترین الگوه برای زندگی فردی و احتماعی انسان هاست.
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون افزود: قرآن سرمشق زندگی ما در زندگی فردی و اجتماعی برای رسیدن به یک الگوی بزرگ در پیشگاه مقدس ائمه اطهار(ع) می باشد.
وی با بیان این که باید قرآن کریم را در برنامه های زندگی خود وارد کنیم و در کارهای خود از آن استعانت داشته باشیم، تصریح کرد: بهره گیری از تعالیم ارزشمند قرآن کریم سعادت بخش زندگی انسان در مسیر تعالی و تکامل است.
حجت الاسلام سجادیان با بیان این که جوامع اسلامی نیازمند بهره گیری از قرآن کریم هستند، گفت: اکنون اگر به وضع بسیاری از کشورهای اسلامی به خصوص آن هایی که زیر سلطه فرهنگی غرب زندگی می کنند نگاه کنیم در می یابیم که قرآن کریم در میان آن ها به صورت یک کتاب تشریفاتی درآمده است و کشورهای اسلامی بیش از گذشته نیازمند بهره گیری از قرآن می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها