خبرهای داغ:
فرمانی گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های شورای شهر است و به همت مجموعه مدیریت شهری بزودی پل غیر همسطح در میدان دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۵۳
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

قزوین_ به گزارش بسیج علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در حاشیه آئین افتتاح تئاتر شهر بیان کرد: قزوین هنرمندان شاخص و بیشماری دارد که در عرصه های مختلف هنرنمایی می کنند اما امکانات مناسبی برای عرضه هنر آنها در شهر نیست. در دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین، احداث مجموعه تئاتر شهر پایه گذاری شد و رویکرد شورای اسلامی شهر در دوره ششم تسریع در تکمیل این مجموعه و سایر طرح های نیمه تمام بو.د که خوشبختانه امروز به سرانجام رسید.

فرمانی بیان کرد: تئاتر شهر یکی از طرح های نیمه تمام بود که با پیگیری کمیسیون فرهنگی شورا و تلاش جهادی شهردار قزوین در روز شهردار به بهره برداری می رسد و امیدواریم خدمتی شایسته به هنرمندان این شهر تاریخی و با فرهنگ باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: با هنر می توان ارزش های دفاع مقدس را بهتر به نسل آینده منتقل کرد و امیدواریم پس از افتتاح این مجموعه با برنامه ریزی هدفمند و استفاده درست و اصولی از این فضا توسط هنرمندان به ویژه اهالی نمایش بتوان به شکوفایی استعدادها و تحقق منویات رهبری در تحقق هنر اسلامی کمک کرد.

فرمانی اظهارداشت: تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های شورای شهر است و بتدریج این طرح ها را افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می دهیم و به همت مجموعه مدیریت شهری بزودی پل غیر همسطح در میدان دفاع مقدس جهت رفاه حال شهروندان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار