خبرهای داغ:
شهردار محمدیه خبر داد؛

کلنگ زنی طرح اصلاح بلوار امام خمینی(ره) محمدیه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان

کلنگ زنی طرح اصلاح بلوار امام خمینی(ره) محمدیه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان
پیری عنوان کرد: طرح اصلاح تقاطع بلوار امام خمینی(ره) و جاده قدیم قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان و پروژه کمربندی شمالی به طول ۲/۵ کیلومتر برای ساماندهی ورودی و خروجی شهر محمدیه با اعتبار اولیه ۳۶ میلیارد تومان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۲۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

قزوین_ به گزارش بسیج، آیین کلنگ زنی احداث کمربندی شمالی محمدیه و همچنین آیین کلنگ زنی اصلاح تقاطع بلوار امام خمینی (ره) و جاده قدیم با حضور مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، پیری شهردار محمدیه، محسن اسماعیلی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، فتوحی فرماندار البرز، خمسه رئیس راه و شهرسازی البرز، اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و سایر مسئولان شهری برگزار شد.

پیری در آیین کلنگ زنی اصلاح تقاطع بلوار امام خمینی (ره) و جاده قدیم قزوین اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت خوب شورا و تلاش همکاران شهرداری دستاوردهای خوبی در فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی، تفریحی، احداث پارک‌های محله‌ای، توسعه پارک‌ها و باز پیرایی و مرمت آنان صورت گرفته و باعث جلب رضایت مندی شهروندان نیز شده و تلاش خواهیم کرد این خدمات رسانی بیشتر شود.

شهردار محمدیه افزود: طرح اصلاح تقاطع بلوار امام خمینی (ره) و جاده قدیم قزوین با هدف تسریع در رفت آمد و دسترسی ساکنان منطقه چهار و پنج به مرکز شهر و جاده قدیم با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان و پروژه کمربندی شمالی به طول ۲/۵ کیلومتر برای ساماندهی ورودی و خروجی شهر محمدیه بویژه مناطق سه و شش با اعتبار اولیه ۳۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

 شهردار محمدیه گفت: هدف نخست از این بازدیدها پیگیری مصوبات و نظارت به نحوه اجرای آن است و امیدواریم که با احداث تقاطع غیر همسطح شاهد كاهش بار ترافیكی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی در پل خلیج فارس باشیم.

وی ادامه داد: بنا به درخواست شهروندان به ویژه ساکنین مناطق ۴ و ۵ در سال های گذشته مبنی بر ایجاد زیرگذر و پیرو بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی و با برنامه ریزی های انجام گرفته عملیات این طرح عمران شهری انجام شد.

شهردار محمدیه در پایان عنوان کرد: در این بازدیدها سعی می شود تا موانع توسعه و پیشرفت طرح ها و پروژه های شناسایی شده و تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار