رضا صدیقی مهنی با اشاره به رویکرد جهادی قرارگاه شهید سلیمانی، گفت: این قرارگاه در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۱۳
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  رضا صدیقی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، با اشاره به رویکرد جهادی قرارگاه شهید سلیمانی، گفت: این قرارگاه در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت دارد.

 

فرمانده قرارگاه جهادی شهید سلیمانی جیرفت یکی از رسالت های این قرارگاه را حمایت از نیازمندان برشمرد و افزود: به همین منظور قصد داریم در این ماه مبارک بسته های معیشتی در بین تعدادی از خانواده های نیازمند توزیع کنیم.

 

وی ابراز کرد: شب های ماه رمضان در جوار مرقد شهید گمنام پس از اقامه نماز مغرب و عشاء سفره افطاری پهن می شود و ویژه برنامه جنگ شادی همراه با برنامه های شاد و متنوع و پخش فیلم سینمایی برگزار می‌شود.

 

صدیقی مهنی بیان کرد: به مناسبت تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت با مشارکت جهادگران طرح روستا بازار در ۸ نقطه از بخش اسماعیلیه با همکاری بخشداری و دهیاری ها اجرا می شود.

فرمانده قرارگاه جهادی شهید سلیمانی جیرفت اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح سعی داریم برای کمک به کشاورزان و بانوان هنرمند روستاهای این بخش، بازار راه اندازی کنیم تا بتوانند محصولات کشاورزان و صنایع دستی خود را بفروشند.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز، عنوان کرد: این اردوهای جهادی با حضور جهادگران نوجوان و جوان از ۳ تا ۱۰ فروردین ماه در بخش اسماعیلیه برگزار می‌شوند.

  

صدیقی مهنی ادامه داد: قرار است با کمک این جهادگران چند چشمه سرویس بهداشتی برای خانواده های بی بضاعت بسازیم و چند مدرسه را نیز رنگ آمیزی کنیم.

 

فرمانده قرارگاه جهادی شهید سلیمانی جیرفت از راه اندازی ایستگاه های استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: در این ایستگاه ها، جهادگران ظرفیت های بخش اسماعیلیه و توانمندی های مردمان این دیار را به مهمانان نوروزی معرفی می کنند.

 

وی اظهار کرد: در ایام نوروز مکانیکی سیار راه اندازی می شود تا در صورت نیاز، جهادگران مکانیک به کمک مهمانان نوروزی بروند.

 

صدیقی مهنی خاطر نشان کرد: با توجه به رسالت قرارگاه در حوزه اجتماعی با جلب کمک های مردمی یک وانت اقلام غذایی و پوشاکی به سیستان و بلوچستان ارسال شد تا به دست مردم سیل زده این استان برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار